De hele advertentietekst slaat nergens op, trots ok dat mag, maar de waarheid verdraaien niet.
Ik vind trouwens dat je eens op moet houden altijd op de man te spelen, je irriteert mij danig.
Als we het dan toch over irriteren hebben:
Ik irriteer mij aan je grote mond, je propaganda voor contraband en het ophemelen van chineze rommel, alsof jij de wijsheis in pacht hebt.
Je zit mij altijd te zoeken en een stok te zoeken om de hond te slaan, houdt eens op met die onzin.
Ik denk helemaal niets van mijzelf, het is mijn mening.
En als jij je irriteert aan mijn crap, waar ik anders over denk, meldt je je maar bij de moderators, of klik lekker verder.
EDIT: IK HEB OOK "ECHTE MERKEN" BEN IK DAN EEN SNOB DAT IK VEEL KOPIËN WAARDEER VAN DE ECHTE MERKEN? DACHT HET NIET!!!!!!!!
dit is de reactie die ik kreeg van de bewuste verkoper:
"Dankjewel voor je informatie.
Die foto is alleen wel van toen er nog geen burstbuckers inzaten.
Een oude dus.
En inderdaad.
Zelfs de prijs die ik er voor vraag is lachwekkend."
Vriendelijke Groet,
Tom
Laatst gewijzigd door geert1976; 28 november 2009 om 20:28
ik ben het helemaal met geert eens, die kerel heeft een lulverhaal van hier tot aan japan, en daar mogen zeker aantekeningen op gemaakt worden.
Mwoah, dat is hoe je het interpreteerd.
Maar wanneer je enig idee hebt dat ik met mijn post over de schreef ga of echt off topic bezig ben spreek me er dan gerust op aan dan zal ik met mijn 43 overige persoonlijkheden in beraad gaan en na 24uur en een minuut tot een besluit zijngekomen of wij deze post verwijderen.
Bij deze,
gegroet,
Dirkerectie.
Misschien denkt hij dat de gitaar meer waard is dan de optelsom van de onderdelen. Daar kan hij gelijk in hebben, of niet natuurlijk. Misschien rekent hij de tijd dat hij eringestoken heeft wel mee. Die geupgrade nep Gibson die ik heb zal misschien voor 300-350 euro totaal aan gitaar+originele Gibson upgrades hebben, maar ik vind hem spelen en klinken als een duurder instrument. Dan zou vanuit dat oogpunt een prijs van 600 euro toch niet raar zijn, zolang duidelijk is dat het om een nepperd gaat natuurlijk.
Wat die advertentie betreft zijn alle prijzen van Vintage Gitaren en gibson onderdelen prima te googlen, dus dat hoeft geen probleem te zijn.
VAARWEL ALLEN, HET GA U GOED!
mee-eens, maar de Burstbuckers zijn niet afgebeeld, hij zegt dat ze erin zitten, regeltje eronder geeft die aan dat die weer een burstbucker gewisseld heeft voor een origineel element.
En laten we wel wezen een setje burstbuckers en een topkammetje en 4 draaiknopjes rechtvaardigen deze prijs ook niet.
De tuners tja, ik dacht dat Vintage als Wilkinson tuners had
en met deze zinsnede zit die wel op de grens hoor:
"Oftewel, het is nu een volwaardige gibson geworden.
Sterker nog, een vriend van mij heeft een gibson les paul studio en deze vintage heeft een identieker Les Paul geluid dan de gibson."
Favorieten/bladwijzers