Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 403 van 1797 EersteEerste ... 3033533934014024034044054134535039031403 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 4.021 t/m 4.030 van 17961

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door macwilliams Bekijk bericht
    sorry dat ik me dr zo mee bemoei maar die prijs die hij voor vintage vraagt is aardig absurd. Dat is geen trots op maar gewoon arrogantie. Koop
    ik nog liever een echte voor dat held.
    Nogmaals, daar gaat het hier niet om in dit topic...
    VAARWEL ALLEN, HET GA U GOED!

Senior Member
    Blog Entries
    4

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ibanez666 Bekijk bericht
    Dit topic is over twijfel en bedrog niet over gewoon te veel vragen voor iets waarvan de herkomst duidelijk is
    Absoluut en helemaal waar. Alleen wat zou de verkoper denken? Ik ben eerlijk maar hoop dat iemand er in trapt?

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door benwave Bekijk bericht
    Geert heb jij nou zelf niet in de gaten wat een grote snob jij bent.
    Hoe durf je toch jezelf elke keer weer te bemoeien met mensen die niets verkeerd doen.
    Drie keer per week moet ik die ouwe crap van je aanschouwen, en horen hoe geweldig die ouwe zooi wel niet, is die je nu weer gekocht heb,
    dat de zoveelste drol zich weer kan meten met de real deal.. Jongen scheid er toch mee uit.
    Dat mannetje van de advertentie is apentrots op zijn Vintage die hij heeft gemodifiseert,
    En is naar zijn mening nu gewoon een goeie gitaar, mag het ?
    precies wat jij zelf ook hele dagen zit te verkondigen, en zelf ook doet
    Val eens terug van je voetstuk op aarde man, wie denk je wel niet die je ben" lord of the guitars" of zo ?

De hele advertentietekst slaat nergens op, trots ok dat mag, maar de waarheid verdraaien niet.

Ik vind trouwens dat je eens op moet houden altijd op de man te spelen, je irriteert mij danig.

Als we het dan toch over irriteren hebben:

Ik irriteer mij aan je grote mond, je propaganda voor contraband en het ophemelen van chineze rommel, alsof jij de wijsheis in pacht hebt.

Je zit mij altijd te zoeken en een stok te zoeken om de hond te slaan, houdt eens op met die onzin.

Ik denk helemaal niets van mijzelf, het is mijn mening.

En als jij je irriteert aan mijn crap, waar ik anders over denk, meldt je je maar bij de moderators, of klik lekker verder.

EDIT: IK HEB OOK "ECHTE MERKEN" BEN IK DAN EEN SNOB DAT IK VEEL KOPIËN WAARDEER VAN DE ECHTE MERKEN? DACHT HET NIET!!!!!!!!

dit is de reactie die ik kreeg van de bewuste verkoper:

"Dankjewel voor je informatie.

Die foto is alleen wel van toen er nog geen burstbuckers inzaten.
    Een oude dus.

En inderdaad.
    Zelfs de prijs die ik er voor vraag is lachwekkend."

Vriendelijke Groet,

Tom
    Laatst gewijzigd door geert1976; 28 november 2009 om 20:28

Standaard

ik ben het helemaal met geert eens, die kerel heeft een lulverhaal van hier tot aan japan, en daar mogen zeker aantekeningen op gemaakt worden.

Senior Member
    Blog Entries
    4

Talking

Nogmaals, daar gaat het hier niet om in dit topic...
    Mwoah, dat is hoe je het interpreteerd.
    Maar wanneer je enig idee hebt dat ik met mijn post over de schreef ga of echt off topic bezig ben spreek me er dan gerust op aan dan zal ik met mijn 43 overige persoonlijkheden in beraad gaan en na 24uur en een minuut tot een besluit zijngekomen of wij deze post verwijderen.

Bij deze,
    gegroet,

Dirkerectie.

Standaard

Absoluut en helemaal waar. Alleen wat zou de verkoper denken? Ik ben eerlijk maar hoop dat iemand er in trapt?
    Misschien denkt hij dat de gitaar meer waard is dan de optelsom van de onderdelen. Daar kan hij gelijk in hebben, of niet natuurlijk. Misschien rekent hij de tijd dat hij eringestoken heeft wel mee. Die geupgrade nep Gibson die ik heb zal misschien voor 300-350 euro totaal aan gitaar+originele Gibson upgrades hebben, maar ik vind hem spelen en klinken als een duurder instrument. Dan zou vanuit dat oogpunt een prijs van 600 euro toch niet raar zijn, zolang duidelijk is dat het om een nepperd gaat natuurlijk.
    Wat die advertentie betreft zijn alle prijzen van Vintage Gitaren en gibson onderdelen prima te googlen, dus dat hoeft geen probleem te zijn.

Standaard

Mwoah, dat is hoe je het interpreteerd.
    Maar wanneer je enig idee hebt dat ik met mijn post over de schreef ga of echt off topic bezig ben spreek me er dan gerust op aan dan zal ik met mijn 43 overige persoonlijkheden in beraad gaan en na 24uur en een minuut tot een besluit zijngekomen of wij deze post verwijderen.

Bij deze,
    gegroet,

Dirkerectie.
    Misschien dat je met je post alleen over de grammaticale scheef bent gegaan

Senior Member
    Blog Entries
    4

Standaard

Misschien denkt hij dat de gitaar meer waard is dan de optelsom van de onderdelen. Daar kan hij gelijk in hebben, of niet natuurlijk. Misschien rekent hij de tijd dat hij eringestoken heeft wel mee. Die geupgrade nep Gibson die ik heb zal misschien voor 300-350 euro totaal aan gitaar+originele Gibson upgrades hebben, maar ik vind hem spelen en klinken als een duurder instrument. Dan zou vanuit dat oogpunt een prijs van 600 euro toch niet raar zijn, zolang duidelijk is dat het om een nepperd gaat natuurlijk.
    Wat die advertentie betreft zijn alle prijzen van Vintage Gitaren en gibson onderdelen prima te googlen, dus dat hoeft geen probleem te zijn.
    Dat hield ik ook in gedachte, alleen dan heeft hij er te veel uren aan gewerkt...

Senior Member

Standaard

mee-eens, maar de Burstbuckers zijn niet afgebeeld, hij zegt dat ze erin zitten, regeltje eronder geeft die aan dat die weer een burstbucker gewisseld heeft voor een origineel element.

En laten we wel wezen een setje burstbuckers en een topkammetje en 4 draaiknopjes rechtvaardigen deze prijs ook niet.

De tuners tja, ik dacht dat Vintage als Wilkinson tuners had

en met deze zinsnede zit die wel op de grens hoor:

"Oftewel, het is nu een volwaardige gibson geworden.
    Sterker nog, een vriend van mij heeft een gibson les paul studio en deze vintage heeft een identieker Les Paul geluid dan de gibson."

Senior Member
    Blog Entries
    4

Standaard

Misschien dat je met je post alleen over de grammaticale scheef bent gegaan
    Oei, dat is onvergeeflijk.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten