Ik heb gisteren een capo van dunlop gekocht voor mijn 12-snarig acoustische. Maar hij werkt niet goed genoeg (of de bassnaren klinken niet goed, of de hoge snaren). Terug naar de winkel dus. Heeft iemand succeservaringen met goede capo's?
Printable View
Ik heb gisteren een capo van dunlop gekocht voor mijn 12-snarig acoustische. Maar hij werkt niet goed genoeg (of de bassnaren klinken niet goed, of de hoge snaren). Terug naar de winkel dus. Heeft iemand succeservaringen met goede capo's?
G7th capo voor 12 snarige gitaar.
Ik heb een Schubb voor 12 strings. Werkt prima voor mij.
Ben heel tevreden over G7th
Mvgr. Dirk Jan :B
Bij mij werkt die dunlop prima. Nou moet ik wel zeggen dat ik de 12 snarige twee stappen lager gestemd heb staan. De spanning is daardoor iets lager.
Vandaag even naar de winkel geweest. Wat dingen uitgeprobeerd. Die G7th was wel breed genoeg maar klemde niet goed genoeg af, met name de hoge e en hoge a aan de baskant. Die bredere shubb hadden ze niet. Bestellen kon wel maar ging lang duren. Kortom dunlop ingeleverd en maar eens kijken of ik zelf iets kan bestellen.
Nogmaals bedankt voor de tips.
Wat heb je dan voor aparte gitaar dat een G7th niet werkt? Hoe hoog is de actie?