Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 17

Standaard Goede capo 12 snarig

Ik heb gisteren een capo van dunlop gekocht voor mijn 12-snarig acoustische. Maar hij werkt niet goed genoeg (of de bassnaren klinken niet goed, of de hoge snaren). Terug naar de winkel dus. Heeft iemand succeservaringen met goede capo's?

Standaard

G7th capo voor 12 snarige gitaar.

Standaard

Ik heb een Schubb voor 12 strings. Werkt prima voor mij.
    Martin D-18V - Guild JF-30 12 - Northernlake OM/D (zelfbouw) - Northernlake Advanced Jumbo (zelfbouw)

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door northernlake Bekijk bericht
    Ik heb een Schubb voor 12 strings. Werkt prima voor mij.
    ik heb er een van schubb, voor mijn electrische. Maar die is niet breed genoeg. Is hij er in verschillende breedtes?

Martin D-18V - Guild JF-30 12 - Northernlake OM/D (zelfbouw) - Northernlake Advanced Jumbo (zelfbouw)

Senior Member

Thumbs up

Ben heel tevreden over G7th
    Mvgr. Dirk Jan

Senior Member

Standaard

Bij mij werkt die dunlop prima. Nou moet ik wel zeggen dat ik de 12 snarige twee stappen lager gestemd heb staan. De spanning is daardoor iets lager.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door northernlake Bekijk bericht
    heel goed. Nu weet ik waar ik naar moet vragen in de winkel. En anders bestellen!
    thanx

Standaard

Vandaag even naar de winkel geweest. Wat dingen uitgeprobeerd. Die G7th was wel breed genoeg maar klemde niet goed genoeg af, met name de hoge e en hoge a aan de baskant. Die bredere shubb hadden ze niet. Bestellen kon wel maar ging lang duren. Kortom dunlop ingeleverd en maar eens kijken of ik zelf iets kan bestellen.

Nogmaals bedankt voor de tips.

Standaard

Wat heb je dan voor aparte gitaar dat een G7th niet werkt? Hoe hoog is de actie?

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten