Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 8 123 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 72
    Senior Member

Standaard mijn versterker project (madamp A15)

Na lang wachten.....heeeeel lang wachten is hij er nu!!!
    Vrijdag heeft de DHL eindlijk mijn ouderlijk huis gevonden en mijn Madamp A15 gebracht. Bezorgen heeft uiteindelijk 1,5 maand geduurd omdat ze mijn huis niet konden vinden
    Uiteindelijk heeft Klaus het opnieuw opgestuurd en 2 dagen later was hij er, hij heeft gelijk de MK2 in plaats van de MK1 opgestuurd.

Vandaag alles uitgepakt en gecontroleerd, er stond al vermeld dat de OT word nageleverd. Verder kloppen er nog een aantal dingen niet maar dit kan er ook aan liggen dat ik de documenten voor de MK1 heb en niet voor de MK2.
    Ik heb Klaus al gemaild en hoop morgen bericht terug te hebben.

Wat word het uiteindelijk:
    Madamp A15 MK2 top met footswitch optie

Ik wil proberen jullie via dit topic op de hoogte te houden van de vorderingen.

Op dit moment is het alleen nog maar uit gepakt en ligt het op mijn eettafel (ja daar is vrouwlief er blij mee )

word vervolgd...

Arjo

Standaard

Mooi dan!!

Wat voor cab ben je van plan om erbij te gebruiken? En wat is het grote verschil met de MK1?

Succes en gefeli!

Senior Member

Standaard

Mooi dat ie binnen is, minder mooi dat die van mij nog niet binnen is ggrrrr...Volgens mij heeft G.G. het ook nog niet binnen.

Wel leuk dan kunnen we bij elkaar terecht bij bouwproblemen, indien nodig. En als ze af zijn natuurlijk een Madamp meeting.
    Greetz, Iwan
    www.vanbuitenband.nl Allround Coverband

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Evil-Payasos
    Wat voor cab ben je van plan om erbij te gebruiken? En wat is het grote verschil met de MK1?
    In eerste instantie gaat ie over de speaker van m'n Attax 100 combo aangezien ik ff de financien niet heb voor een cab, uiteindelijk zit ik te de denken aan een 2x12 maar dat komt later.

Wat het exacte verschil is tussen de MK1 en MK2, dit is wat Martin (de maker van de kit) ervan zegt:
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MADAMP
    besides the new output transformer (which is now standard with the mk1 too) there will be three changes:
    - tonestack of clean channel to enhance bass control (replacement of some parts plus rewiring of the bass pot)
    - adding 2 resistors and one capacitor to change the reference for the heater voltage
    - changing the placement of some parts on the "mainboard" to minimize crosstalk, when volume of channel 2 is fully turned down
    All of these changes can be done with a mk1 too, but it's easier to change it from the beginning...

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Meneer I
    Mooi dat ie binnen is, minder mooi dat die van mij nog niet binnen is ggrrrr...Volgens mij heeft G.G. het ook nog niet binnen.
    Ik was even bang dat jullie hem eerder zouden hebben als ik, had hem namelijk al 2,5 maand geleden besteld. Ook baalde ik een beetje dat jullie de MK2 al konden bestellen.
    Hij heeft hem naar mij al afgestuurd denk ik omdat ik echt een beetje pissig werd, 1,5 maand op de DHL wachten vind ik toch niet kunnen maar dit heeft Klaus dus uiteindelijk netjes opgelost.

Maar die Madamp meeting zie ik wel zitten

Arjo

Banned

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Meneer I.

Wel leuk dan kunnen we bij elkaar terecht bij bouwproblemen, indien nodig. En als ze af zijn natuurlijk een Madamp meeting.
    Nope, maar volgens het forum zouden ze begin deze week wel verzonden moeten worden.

Senior Member

Standaard

Net bericht gehad van Klaus en de OT komt vandaag of woensdag binnen (echt ). Dus uiterlijk woensdag wordt het pakket verzonden inclusief de footswitch option.

Zou goed uitkomen, want as vrijdag ga ik naar Hasselt de 2x12 Cab van Kim Wilson ophalen en de speakers (G12H 70th Ann.) en andere hardware bij de tonefactory, dan heb alles tegelijk in huis. De behuizing voor de head is inmiddels zo goed als klaar, alleen nog tolexen.
    En dan maar snel beginnen want ik heb eind oktober een feest waar we moeten spelen en halverwege november op ons jaarlijkse grote bedrijfsfeest en ik heb inmiddels mijn Marshall Valvestate al verkocht, dus ik heb nu niets waar lekker veel db's uit komt!
    Greetz, Iwan
    www.vanbuitenband.nl Allround Coverband

Senior Member

Standaard

En nu maar hopen dat Martin ook snel de documenten voor de MK2 klaar heeft

Arjo

Standaard

Net vanochtend de A15mk2 besteld. Dit wordt leuk.....
    Always in the shit, only the depth varies

Senior Member

Standaard

Schijnt dan toch wel goed spul te zijn...Succes met bouwen!

Banned

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wheelie
    Net vanochtend de A15mk2 besteld. Dit wordt leuk.....
    Hee, weer eentje. Misschien toch een keertje een Madampmeeting organiseren?

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten