Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 26 van 29 EersteEerste ... 162425262728 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 251 t/m 260 van 285

Discussie: Beginnersbassen

  1. #251

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FlameDude Bekijk bericht
    http://www.thomann.de/nl/fender_squi...bass_rw_bk.htm wat vinden jullie van deze basgitaar voor een beginner die blink 182 wilt spelen?
    Bij een muziekwinkel in de buurt uit gaan proberen dan merk je of het wat voor je is ! Zelf vind ik dit wel een toffe bas om te zien.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wabbie Bekijk bericht
    Het is een bas, en er zal geluid uit komen. Verwacht er niet teveel van overigens.....
    Het zijn natuurlijk geen Fenders maar het zijn prima instrumenten mijn Squier Jazz bass ruist een stuk minder dan een aantal Yamaha en Ibanez bassen die ik in handen gehad heb.

  2. #252

    Standaard

    De Affinity Squiers zijn niet al te best, ik zou wat meer geld erin steken en een Vintage Modified of iets dergelijks nemen. Da's toch net effe wat meer kwaliteit.

  3. #253

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FromBeyond Bekijk bericht
    De Affinity Squiers zijn niet al te best, ik zou wat meer geld erin steken en een Vintage Modified of iets dergelijks nemen. Da's toch net effe wat meer kwaliteit.
    Of de Classic Vibe maar als het budget het niet toestaat dan is een Affinity niet slecht vind ik.

  4. #254

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen^^ Bekijk bericht
    Of de Classic Vibe maar als het budget het niet toestaat dan is een Affinity niet slecht vind ik.
    Niet slecht en niet al te best is wat mij betreft hetzelfde ik zou niet bezuinigen op eerste basjes, als je meteen eentje neemt die goed speelt dan kan je er ook lang mee voort.

  5. #255

    Standaard

    Ik moet zeggen dat ik ook niet erg onder de indruk ben van de classic vibe serie van Squier. Persoonlijk vind ik ze een beetje teveel gehyped. Maar wel beter dan een affinity.

  6. #256

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FromBeyond Bekijk bericht
    Niet slecht en niet al te best is wat mij betreft hetzelfde ik zou niet bezuinigen op eerste basjes, als je meteen eentje neemt die goed speelt dan kan je er ook lang mee voort.
    Is ook waar ja. En als ik dit zo zie :

    http://www.thomann.de/nl/fender_sq_v..._precision.htm

    Word ik haast spontaan verliefd op die bas

  7. #257

    Standaard

    Ik snap niet dat er zoveel vragen zijn over nieuwe beginners basjes terwijl je voor een paar cent een prachtige en betere gebruikte bas koopt.
    Garantie ? kwaliteit ?
    Wat voor garantie verwacht je voor dat geld en de kwaliteit is volgens alle verkopers erg goed

    Als je je vraag hier stelt dan heb je de weg naar dit forum al gevonden dus vragen over tweedehands bassen kan je hier ook stellen.

    Gewoon goed zoeken, en zeker in deze tijd, heb je voor een paar centen een pracht van een bas voor weinig.

  8. #258

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door altheka Bekijk bericht
    Ik snap niet dat er zoveel vragen zijn over nieuwe beginners basjes terwijl je voor een paar cent een prachtige en betere gebruikte bas koopt.
    Garantie ? kwaliteit ?
    Wat voor garantie verwacht je voor dat geld en de kwaliteit is volgens alle verkopers erg goed

    Als je je vraag hier stelt dan heb je de weg naar dit forum al gevonden dus vragen over tweedehands bassen kan je hier ook stellen.

    Gewoon goed zoeken, en zeker in deze tijd, heb je voor een paar centen een pracht van een bas voor weinig.
    Da's natuurlijk ook zo. Maja, het is wel wat meer moeite *mails, er naar toe rijden, en dan nog maar afwachten of het ook daadwerkelijk iets is* maar als je bereid bent er tijd en moeite in te steken dan zijn de resultaten 2ehands zo'n beetje altijd beter dan simpelweg een bas bij een winkel weg te pakken.
    Maar ja, die moeite he

  9. #259

    Standaard

    Greg Bennett Fairlane FN 1Basgitaar



    is dit wat ?


    heb als bgitarist goede ervaringen met samick

  10. #260
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 maart 2005
    Locatie
    grond
    Berichten
    3.485

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FlameDude Bekijk bericht
    http://www.thomann.de/nl/fender_squi...bass_rw_bk.htm wat vinden jullie van deze basgitaar voor een beginner die blink 182 wilt spelen?
    Heb zelf jarenlang op deze bas gespeeld, heb er nu nog 1. Het zijn echt goede basgitaren, vooral voor het geld. Ze zijn goed afgewerkt en zit totaal geen ruis in. Maarja je hebt altijd nog van die squier bashers er tussen zitten, die nog steeds denken dat squier alleen maar rommel maakt.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top