Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 25 van 29 EersteEerste ... 152324252627 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 241 t/m 250 van 285

Discussie: Beginnersbassen

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coolgreentea Bekijk bericht
    Ben bij het zoeken op deze topic gestoot en ik heb ook wat beginnersvraagjes
    Ik speel ook al 3 jaar gitaar en ik zou er nu graag een bas bijhebben, omdat een vriend vroeg dat ik kwam bassen in z'n nieuwe groepje (het feit dat ik dat bijna nooit bas laten we even terzijde ^^). Nu zat ik zo te denken om me dan toch misschien eens een goedkope bas aan te schaffen. Maar eigenlijk ken ik er niet veel van. Ik zat te denken aan een squier jazz bass omdat ik die veruit het mooist vind en simpelweg omdat ze bekend zijn ok
    En dit is een quote van Sora, yep u bent een trolletje...

Standaard

Ik ben opzoek naar een mooie beginnersbas en nu lijkt mij deze Ibanez GSR 200 soundgear een mooie beginnersbas, maar nu zegt de muziekwinkel dat Stagg ook prima bassen zijn maar zoals ik op het forum gelezen heb krijg je daar heel wat problemen mee! en ze zeiden dat je voor Ibanez het merk betaalt maar ik weet het niet, want heb weinig negatiefs gezien/gehoord over Ibanez.

Senior Member

Standaard

bij de goedkopere van ibanez betaal je zeker niet voor het merk. als je in die prijsklasse zit zou ik zeker voor een ibanez gaan!

Senior Member

Standaard

Ik ben erg benieuwd van welke winkel je dit hebt, want dit hoor ik echt voor het eerst hier!

Ik kan weinig zeggen over Stagg want daar heb ik zelf 0 ervaring mee, ik hoor er alleen veel slechte verhalen over (maar die mag je niet altijd helemaal geloven)

Zelf heb ik die Ibanez en uit mijn ervaring kan ik zeggen dat het prima basjes zijn! Die van mij is heel degelijk (is natuurlijk maar 1 ervaring, maar hoor er verder ook nooit klachten over) En wat in ieder geval zeker is, is dat je voor weinig geld een behoorlijk goed geluid hebt! (Mijn basleraar is er ook altijd enthausiast over).

Je hebt trouwens voor €100 al een 2e hands Ibanez op marktplaats, als je bang bent dat je anders teveel voor het merk betaald
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door drap
    Heb je de bos haar van Henkie Spenkie wel eens gezien??? Dat is genoeg brandstof om ons in een split second te cremeren We hebben 'm wel eens door de deur moet duwen, hij kwam er gewoon niet door!

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Blend heeft deze bas recentelijk gekocht, en is daar zeer over te spreken! Ik heb ze ook eens ingeplugd, en ze zijn echt wel goed voor de prijs!
    Klopt, een heel fijn basje voor het geld! Verwacht er geen professionele kwaliteit van, want het blijft natuurlijk een low-budget basje, maar erg leuk voor erbij en om te beginnen. Als je wat meer geld heb, zou ik kijken naar die London City Jazz bass, die was toch een heel stuk fijner, qua geluid en qua spel.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AcOuStiC-GuItAR FREAK
    DOEI STELLETJE VIEZE PIEMELS!!!!!!!!!!
    National Raw Steel | Fender Baja Telecaster | Seagull S6 | Jose Ramirez 1E | Vox Night Train 15 | Fender Tone Master Pro | Fender Stratocaster

Standaard

Zo, ik heb een beginners basset gekocht voor een heel klein bedrag. Ik speel nu al een paar jaar gitaar maar het leek me ook leuk om wat te gaan bassen. Ik heb de bas gister betaald hopelijk komt hij morgen/overmorgen aan.

- Omar

Senior Member

Standaard

Tja beetje hetzelfde verhaal hier: ik speel gitaar, maar vind het leuk om wat te bassen. Ik doe dit vooral voor het opnemen/componeren van eigen nummers. Geluid is dus belangrijker dan coole looks. Is er iets wat ik voor rond de 150 (2e hands) kan vinden voor dit doeleinde?

ps. volgens mij neig ik eerder naar een goede P dan een J bass. (meeste zal lichte rock zijn wat ik speel, maar soms ook wat pop) Echt heel funky en slap bass zal het niet zijn.
    Laatst gewijzigd door savale; 31 januari 2010 om 01:24

Standaard

*massive bump*

Hier sluit ik me bij aan, ik zoek een goede bas voor weinig om mee op te nemen. Het liefste 2de hands.

Senior Member

Standaard

http://www.thomann.de/nl/fender_squi...bass_rw_bk.htm wat vinden jullie van deze basgitaar voor een beginner die blink 182 wilt spelen?

Standaard

Het is een bas, en er zal geluid uit komen. Verwacht er niet teveel van overigens.....

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten