Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Luc-O Bekijk bericht
Jep. Ik heb die slaggitaren 2x ingepespeeld met twee verschillende gitaren en ze allebei 50 procent gepanned. Ik vind het zelf wel dik klinken zo, maar nogmaals ik waardeer het enorm dat je de moeite neemt om te luisteren en te reageren
Het was leuk om te beluisteren. Dus graag gedaan.
Keep it coming!


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk