
Oorspronkelijk geplaatst door
Luc-O
Jep. Ik heb die slaggitaren 2x ingepespeeld met twee verschillende gitaren en ze allebei 50 procent gepanned. Ik vind het zelf wel dik klinken zo, maar nogmaals ik waardeer het enorm dat je de moeite neemt om te luisteren en te reageren

Favorieten/bladwijzers