Goed gedaan, knap gemaakt.
Best afwisselend ook. Wat ik knap vind, zo zonder zang.
Soundwise vind ik de rythm gtr een beetje te gruizig/zompig. Niet het modernere geluid dat wel in de lead te vinden is.
Goed gedaan, knap gemaakt.
Best afwisselend ook. Wat ik knap vind, zo zonder zang.
Soundwise vind ik de rythm gtr een beetje te gruizig/zompig. Niet het modernere geluid dat wel in de lead te vinden is.
Favorieten/bladwijzers