Citaat Oorspronkelijk geplaatst door the sure thing Bekijk bericht
... Maar in de praktijk levert een versteker met een 6V6 buis minder vermogen? Of hoeft dat dus niet? Kan een versterker met een setje 6V6 buizen 50w produceren?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Volgens mij niet, anders zou je daar wel voorbeelden van zien. Met een kwartet 6V6 buizen zal het wel lukken, denk ik.