te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info
Die Thomann pedalboards zijn zeer OK en véél goedkoper.
Ik denk dat ik gewoon maar ergens begin en dan kijk ik wel waar ik tegenaan loop.
Stemapparaat op de vloer vind ik wel handig omdat die clip tuner soms zonder batterij zit als ik m heb aan laten staan. Soms sluit ik ook wel eens een reverb tank of tape delay aan, dat kan dan met een loop/switcher. Verder wil ik het eigenlijk allemaal 1) simpel, 2) graag lichtgewicht, 3) overzichtelijk en 4) flexibel houden zodat ik ook dingetjes kan veranderen als ik ineens toch iets anders wil doen (bijvoorbeeld een splitter gebruiken om 2 amps aan te sluiten etc.).
Het lijkt mij in ieder geval wel fijn om alles thuis zoveel mogelijk aan te sluiten en zoveel mogelijk "plug & play" te zijn zodat je ook zoveel mogelijk "play" kunt doen ipv met kabeltjes bezig zijn.
Laatst gewijzigd door Riky; 19 juni 2026 om 07:36
Mooi compact gemaakt! Welke effecten heb je er op geplaatst?
‘Before water was invented, people had to carry their boats around’
Monty Python
Dank u. Het kan compacter, maar ik hou van ruimte tussen de pedalen met mn maat 46.
Gitaar> TB-83 > volume > wah > hx one > chorus > tremelo > delay > reverb > terug naar hx one > amp.
De plaatsing van de hx one in de keten kan ik per effect bepalen.
Bijvoorbeeld reverb aan het eind en drop tuning aan het begin.
Heb nog wel beetje haat liefde met de hx one. Simpel en goed ding hoor, maar ik hou van makkelijke no nonsenses pedalen.
Laatst gewijzigd door Riky; 19 juni 2026 om 12:36
Ok, thanks
‘Before water was invented, people had to carry their boats around’
Monty Python
Favorieten/bladwijzers