Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 10

Discussie: Lionheart

Threaded View

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pasqual Bekijk bericht
    Met uitwerken bedoel ik vooral niet(!) dat je er nog wat mee moet doen (omdat het niet af zou zijn of zo...) maar meer dat als het moment aanbreekt dat je de muziek introduceert bij andere muzikanten er vanzelf iets mee gaat gebeuren. Let maar eens op; iedere muzikant speelt zoals het "gebekt" is en dat ga je horen. Meestal kom ik bij mijn bands met een soort van thema of voorzet maar blijft er niet altijd 100% over van mijn inbreng. Daar gaat ook eigen inbreng een rol bij spelen. Maar in bovenstaande antwoord lees ik dat je niet (meer) zit te wachten op zoeken naar de juiste muzikanten?
    Dank voor die verheldering. En ergens ook een beetje een verscholen compliment over de composities. Ik begrijp goed wat je bedoelt met de individuele inbreng van muzikanten op hun partijen.
    Laten we maar zeggen dat ik een ambivalente houding heb ten aanzien van in een band spelen.

Het spreekwoord: 'Alleen ga je sneller, samen kom je verder.' wordt veelal gebruikt om samenwerking aan te prijzen, maar andersom is het ook waar.
    In mijn werk raak ik steeds meer doordrongen van het belang van samenwerken - bij muziek ga ik liever wat sneller (en mijn eigen pad).
    Laatst gewijzigd door edje kadetje; 17 februari 2026 om 08:03

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten