"Vroegah" kon je nog in programma's vooruit spoelen. Oké, dan ging je wel héél snel van reclameblok naar reclameblok, maar dan kon je wel het gelul skippen. Tegenwoordig krijg ik dan de melding dat doorspoelen tijdens het programma niet is toegestaan.
Ik heb niet alles gevolgd maar ik heb wel de indruk dat het de eerste seizoenen vaak bandjes waren die bestonden uit fans van de betreffende artiest/bands. Dat vond ik dan wel de charme van zo'n Kiss of Guns 'n Roses en ja, die kunnen er dan wel eens neffe zitten.
Nu wordt dat voor mij wat te veel gemengd met profmuzikanten die voor deelname een Tribute bandje opzetten omdat de schoorsteen moet roken.
Zo vond ik die net iets te belegen Idols winnaressen die er voor de vorm maar een (weliswaar hele vette) band achter hebben gezet tenenkrommend.
Een aantal leden van de Golden Earing band kwamen me ook bekend voor (die gitarist volgens mij van VI en heeft volgens mij een fantastische gitaarcollectie).
Die gitarist is Ron Knoester en is al zijn hele leven Golden Earring fan. Ik heb nog een hele stapel Earring LP's van 'm toen hij alles op CD kocht.
Ik zat me wel op basis van die headstocks die ik zag bij de Donna Summer band af te vragen waar die gitaristen op spelen. Blijkt Baum te zijn. Ik kende het niet, maar heb nu wel lichte gas voor hun P90 Vega Wingman.
Ziet er leuk uit.
Vind het nog steeds wel geinig, solid body gitaren, maar eigenlijk heb ik er nog maar heel weinig mee.
Als 't geen f-sleuven heeft, of een klankgat voel ik mezelf er nauwelijks meer op thuis.
Bijkomstig, beetje OD aan leuk vormgegeven solid bodies het laatste decennium, niet eens alleen boetiek.
Anyhoe, Donna Summer een gitarist ja?
Gott, ik dacht dat dat disco arpeggiator muziek was; shows weer hoeveel ik van Donna Summer ken.
Midnight toker.
Johh.
Midnight toker.
Favorieten/bladwijzers