Hallo Allemaal.
uit een oude topic vond ik nog the string als schappelijk losse halzen leverancier, maar zie het niet op hun site staan.
Iemand nog andere suggesties?
Hallo Allemaal.
uit een oude topic vond ik nog the string als schappelijk losse halzen leverancier, maar zie het niet op hun site staan.
Iemand nog andere suggesties?
Ik heb geen flauw idee wat jij schappelijk vindt, maar Vox Humana is een bekend adres. Wil je iets in de tientjes sfeer dan zijn eBay en AliExpress goed, al moet je dan wat dieper graven.
Deze dus.
Laatst gewijzigd door Erik de Perik; Gisteren om 21:22
+1 voor Vox Humana, heb er de hals voor mijn bas laten bouwen. Niet goedkoop wel erg goed!
Ik heb een Vox Humana superstrat, goedkoop en ook nog goed!
Ik heb er een jaar of 17 terug een paar halzen gekocht. Je moest toen even bellen of mailen, dan kon je je voorkeur aangeven en werd de hals opgestuurd. Het waren wel B-halzen met optische imperfecties. Daar lig ik niet wakker van want die heb ik zelf ook. Ze waren destijds in ieder geval heel goedkoop, 75 euro per stuk. Dat zal nu wel wat hoger liggen als ze ze nog verkopen. Ik zou gewoon even bellen, dan weet je het.
Verstuurd vanaf mijn ANE-LX1 met Tapatalk
Te koop: Laney IRT Studio 15 inclusief voetpedaal en rack-ears. Alleen ophalen 325,-.
Rienk, de eigenaar vd String is overleden dus die All-parts zijn no more.
dank jullie wel voor het advies.
misschien is zelf refretten een optie maar lees vaak dat je full maple halzen weer moet lakken.
Vraag mij of wanneer je bij de fretranden de lak insnijd je schade beperkt, heb ook nog nooit een foto gezien waar dat soort schade op te zien is.
Favorieten/bladwijzers