Ik ga het proberen uit te leggen luister goed naar ome Leo!!!
Het display dat je ziet noemen ze wel het 7 digit display.
Probeer een 8 te tekenen met 7 streepjes,4 verticaal en 3 horizontaal.Gelukt?
Dit is nou de basis van het display,branden ze alle 7 dan heb je een 8.
Probeer nou eens een hoofdletter B en hoofdletter D te schrijven.
Lijkt dat niet verdomd veel op een 8 en een 0?
Zodoende dus.
Ome Leo
Ik geloof er niks van want ander systemen hebben er geen last van voor mij onzin dus maar bedankt voor je tijd die je er aan bestede.en het gaat er niet om waar het op lijkt maar wat je ziet. bij mijn andere ingebouwde tuners zie je allemaal hoofdletters
Fijne dag nog
Ik begrijp jou niet. Jij opent een nieuw onderwerp met een - vind ik - grappige vraag, want verder nooit over nagedacht.
Uiteindelijk krijg je daar een - vind ik ook weer - heel plausibel antwoord op.
Als je er niets van gelooft en/of het denkt beter te weten, waarom stel je je vraag dan?
Overigens: vind het ook niet een stuk makkelijker lezen met leestekens?
“U lijk sprekend op me moeder. Die heb precies zo’n stoel”
Van Kooten & De Bie
Motorhan ik ga jou verder niet helpen want ik ben je zat.
Dat je niet eens de moeite neemt om je in mijn betoog te verdiepen vind ik in en in treurig.
Dit is het prototype van de eerste displays denk aan het eerste digitale horloge van Casio.
Ik zou zeggen veel plezier hier en stel gerust meer domme vragen,er zullen echter nog weinig mensen deze beantwoorden.
Ik wil best proberen een antwoord te geven maar ik wil eerst weten of Motorhan er voor openstaat om het in principe te geloven.
Mischien is dat de reden. Ik dank jullie allemaal voor je reactie. Het is voor mij duidelijk we weten het allemaal niet en er is blijkbaar niemand op dit forum met eenzelfde gitaar om te vergelijken. we sluiten de discussie op mijn voor sommige domme vraag.
sorry ik heb wel vaker waarom doen ze dat of waarom kiezen ze daarvoor.
Fijn weekend allemaal.
Favorieten/bladwijzers