Ik zou sowieso ivm sleuven in de body niet snel aan een 5-way switch denken.

Maar ik zou hier wel ff mee opletten.
Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marc_o Bekijk bericht
Er is een mod van PRS (oftewel de McCarthy mod) waarbij je de draaipnop vervangt door een driestandenschakelaar. Voorts kun je bijvoorbeeld de volumeknop door een push-pull-knop vervangen waardoor je de humbuckers kunt splitten, dan heb je alle geluiden, en hoef je niets aan je gitaartop te laten verbouwen
Voor je het weet krijg je:
1. Neck humbucker of humbucker gesplit
2. Beide humbuckers of beide gesplit
3. Brug humbucker of humbucker gesplit

Je hoort mij niet zeggen dat dat niet werkt maar het is volens mij nu net ff wat anders geschakeld op je PRS.
Heb je bijv. een standje waarbij je de brughumbucker combineert met een gespiltte neckhumbucker ga je die straks missen en het zal maar net je favo standje zijn...
Maar misschien vind je die helemaal kudt en ben je straks helemaal wild van het standje waarin je een van de humbuckers splits die je er voor terugkrijgt.

Als ik me niet vergis heb jij een wat oudere Custom 24 en heeft die één volume en één tonepot toch, naast die schakelaar?
Je kan ook op beide een push-pull (ik ben persoonlijk qua gebruiksgemak wat meer fan van push-push overigens) zetten, dan heb je alles wat je nu hebt en net wat meer.

Of je dan het schakelgemak vindt waar je naar op zoek bent is natuurlijk een andere vraag