Goed initiatief!
Goed initiatief!
“U lijk sprekend op me moeder. Die heb precies zo’n stoel”
Van Kooten & De Bie
Haha ja ik ben geen developer maar een gebruiker dus ik zeg gewoon wat ik goed vind werken en wat niet![]()
Overigens, de site van mijn werk heeft een postcode API en als je daar zoekt op postcode of op plaatsnaam worden onze vestigingen op afstand weergegeven. Er is dus wel een mogelijkheid maar of wij de Google Locations API gebruiken en of onze bouwer er nog wat omheen geprogrammeerd heeft weet ik even niet (als je wil kan ik het ff checken voor je).
Over AI gesproken... ik kan op bijv. ChatGPT vrij nauwkeurig vragen naar een repetitieruimte in de regio's van Waalwijk en Breda (herkomst bandleden) en krijg dan een overzicht incl. wat andere gegevens zoals prijzen, openingstijden, uitrusting etc. Je zal dus wel minimaal meer dan die ervaring moeten bieden om mensen naar je site toe te krijgen om over bekendheid nog maar niet te spreken.
Leuk initiatief en kan zeker heel handig platform zijn voor muzikanten.
Ik keek bij opnamestudios maar het lijkt er op dat het bladeren door de pagina's niet werkt. Ik kan alleen op de eerste pagina kijken.
Daarnaast kan ik ook de filter nog niet gebruiken. Gaat er gefilterd worden ook op genre bij de opnamestudios? Dat lijkt me wel heel handig, iedere studio kan natuurlijk ieder genre opnemen, maar je merkt toch dat een studio vaak wel gericht is op een bepaalde muziek.
Gitaren: Gibson SG 50th Anni. 24
Amp: Engl Blackmore, Marshall 1960AX
Band: Shabby Harrys https://www.facebook.com/shabbyharrys/?locale=nl_NL
Te koop: niets
Dat had ik zelf nog niet getest maar ik vermoed dat dat een logische reactie van het script is. Want ja, 0 is niet zoveel. Ik zou ook niet direct denken dat mensen 0 selecteren maar op z'n minst 1km. Ik ga er naar kijken maar gezien de andere problemen, niet direct prio
Bedankt voor het melden in ieder geval!
Bedankt voor het bezoeken van de site!
Bladeren door de pagina's werkt prima voor mij en heb daar nog geen andere meldingen over gekregen.
Mag ik vragen hoe je de site bekijkt? Mobiel? Desktop? Welke browser? Wat dat moet uiteraard gewoon werken.
Betreffende de filters:
Dat is iets wat beetje bij beetje op de site gaat komen. Het was een enorm werk voor me om alle bedrijven er in te krijgen met de basisinfo (site url, foto, tel nr etc).
Als ik alle kenmerken van een bedrijf (parkeerplaats, muziekgenre, koffie, wc, invalide etc) er ook nog moest inzetten dan was ik nog veeeel langer bezig geweest.
Komende tijd ga ik elk bedrijf mailen en ze de keuze geven om zelf de listing (gratis) aan te passen en alle filters/kenmerken die ze willen zelf toe te voegen of ik kan het voor de doen als ze me het doorgeven.
M.a.w. de bedoeling is dat er steeds meer zal komen om op te filteren. Maar daar zal enige tijd over heen gaan en hangt dus ook van de bedrijven zelf af, hoeveel zin ze hier in hebben.
Gebruikerservaring is ook het meest belangrijke voor mij. Want de site is uiteraard voor een gemiddelde internetgebruiker en niet een dev. Dus helemaal goed!
Heel aardig dat je het wilt checken maar ik kan weinig aan de basisfunctionaliteit veranderen zeg maar. Het werkt met deze API en niet iets anders, ook al zou ik dat willen. Maar thanks!
Ik ben me er uiteraard zeer van bewust dat ChatGPT steeds meer de tradionele Google search en websites aan het vervangen is. Dus ook voor een simpele zoekopdracht naar oefenruimtes in je buurt.
En besef me ook dat een simpele site met wat listings daar niet tegenop kan. Daarom wil ik er ook meer echt muzikantenplatform van maken waar veel meer te vinden is dan wat bedrijfspagina's.
Ik wil heel graag bij de bedrijven langs gaan om video's te maken en elke bedrijfsvermelding gaat veel uitgebreider worden. Hopelijk ook directe boekingsformulieren, openingstijden, enz. Tevens een discussieforum. Noem maar op.
In mijn hoofd is wat je nu ziet zo'n 10% van wat het uiteindelijk gaat worden
Nu nog de uitwerking.
Ik ben al 2 uur bezig om zelf het selecteren op afstand te fixen, terwijl ik op antwoord van de maker wacht. Het kost allemaal vrij veel tijd. En wederom, er komt letterlijk 0 euro binnen en zie op de korte termijn er ook geen verdienmodel in dus ik kan helaas niet eindeloos veel uren er in stoppen. Maar ik doe wat ik kan![]()
Laatst gewijzigd door Sonus Studios; Gisteren om 12:28
Gitaren: Gibson SG 50th Anni. 24
Amp: Engl Blackmore, Marshall 1960AX
Band: Shabby Harrys https://www.facebook.com/shabbyharrys/?locale=nl_NL
Te koop: niets
Favorieten/bladwijzers