Even opgezocht; ja, deze sluit nog beter aan. Ben alweer een stukje verder. Tegen de tijd dat ik het spul heb ga ik me wel verdiepen in het gebruik van dat spul.
Dank voor je antwoord.
Even opgezocht; ja, deze sluit nog beter aan. Ben alweer een stukje verder. Tegen de tijd dat ik het spul heb ga ik me wel verdiepen in het gebruik van dat spul.
Dank voor je antwoord.
“U lijk sprekend op me moeder. Die heb precies zo’n stoel”
Van Kooten & De Bie
Voor je tot aanschaf van een controller over gaat zou ik goed bedenken wat je wilt, ook in de toekomst (als je dan niet weer iets anders wilt kopen).
Te weinig functionaliteit en je loopt vast, te veel functionaliteit en de kosten lopen de spuigaten uit.
Dat laatste is mijn valkuil, ik wil dan alles hebben
Compact, maar toch krachtig en flexibel (niet per se goedkoop): Morningstar.
Aan de andere kant: Harley Benton MP100, kost de kop niet en toch ook wel wat mogelijkheden.
Van Kooten & De Bie
In een eerdere reply tipte ik de Behringer 1010 controller, maar welke ook heel gaaf is als je meerdere losse FX pedaaltjes hebt:
https://www.thomann.nl/harley_benton_fxl8_pro.htm
Ik gebruik hem zelf, op dit moment niet voor MIDI, maar dat kan hij wel - program- en control changes per patch, waarin versterker kanaalkeuze, gebruikte FX pedalen en dan de MIDI messages.
Allemaal leuk en aardig, maar dat zou voor mij een oplossing zijn voor een probleem dat ik helemaal niet heb.
Voor mij kan - nadrukkelijk kan - MIDI nuttig zijn voor het aansturen van de mogelijkheden in de eerder genoemde pre-amp, maar zelfs dát moet ik eerst uitvogelen. Bij de Compadre bleek die noodzaak ook niet aanwezig.
Verder heb ik het altijd zonder MIDI gedaan; ik mis het niet en ik heb het niet nodig want geen stressvolle optredens meer, hooguit tussen de schuifdeuren met bekenden.
Maar ik stel het meedenken wel erg op prijs.
Laatst gewijzigd door Fobo; Vandaag om 19:08
Van Kooten & De Bie
@Fobo: graag gedaan!
Favorieten/bladwijzers