Wat ruist er door het struikgewas ?
Wat ruist er door het struikgewas ?
Toch raar, een onderwepregel afsluiten met een vraagteken en dan opmerkingen krijgen als "Wat is de vraag?".
Ik stelde de vraag oorspronkelijk namens de eigenaar van de betreffende gitaar. Omdat die nu dood ligt te gaan en daarom veel in mijn gedachten is, kwam de vraag opnieuw bij me op. Maar gitaargerelateerde zaken horen natuurlijk niet thuis op een gitaarforum, waar het alleen nog gaat om snedigheid.
Ja, als je het zó wil stellen dan is dat inderdaad raar: een onderwerpregel afsluiten met een vraagteken.
Daarnaast kun je ook vraagtekens - je verzint het niet - hebben over het feit dat niemand van de lezers jouw ‘vraagstelling’ heeft begrepen.
En je laatste zin slaat natuurlijk nergens op, niet in het minst omdat jij het na 19 respectievelijk 23 jaar kennelijk nog steeds de moeite vond om je ‘vraag’ hier te stellen.
Maar om een antwoord te geven op jouw vraag: ik weet het niet.
“U lijk sprekend op me moeder. Die heb precies zo’n stoel”
Van Kooten & De Bie
Om je oorspronkelijke vraag te beantwoorden,
bij mijn weten zijn alle usa Mosrite neckplates asymmetrisch en de Japanse Mosrite rechthoekig.
Over de Mosrite kopieën valt natuurlijk niks generaals te zeggen.
Heren, heren!
Het licht aan het eind van de tunnel kan ook Donald Trump met een lamp zijn.
“U lijk sprekend op me moeder. Die heb precies zo’n stoel”
Van Kooten & De Bie
Daar zit wel wat in. De "grap" zie ik zo gauw niet maar mijn slotopmerking was wel onnodig en dan kan ie als kleinzielig worden opgevat.
Favorieten/bladwijzers