Beter vergeten idd. Bestaat niet meer. Laatste jaren vooral (online) bezig in het low budget segment.
Altijd gelachen om de "verbouwingsopruimingen", werd het interieur en de toonbank weer even van plaats omgehusseld, tegelijkertijd werd het aanbod steeds minder en van lager niveau.
Er gaan idd vele verhalen rond omtrent EIG.
(oud-)forumlid Vulvasonic kocht daar ooit een US Fender MN Sierra 2-tone burst ash Dan Smith Strat, prachtding, maar hij heeft altijd twijfels gehad of de body wel origineel was.
Ik heb daar zelf ook goede herinneringen aan en in de loop van de jaren 1990-2010 een leuk bedrag naartoe gebracht, een slordige 10-12k. Ik was altijd tevreden over de deals en de service.
Wat me wel echt tegen stond was het bijdehante duo Hans en Jacques Eigenhuijsen. Waren vooral druk met lollig proberen te wezen. Heb ooit 30 min staan wachten om een setje snaren te kopen terwijl Oki en Doki rustig ieder druk bezig waren tegen de overige 2 aanwezige klanten te ouwehoeren.
Wachttijden van een Oost-Duitse apotheek, maar dan met continu gelach. Maakte het dubbel zo lang.
En, dat ondanks hun claim alles op voorraad te hebben, best vaak iets toch besteld moest worden.
En voor hun "technische" dienst of reparatievaardigheden, look elsewhere.
Ik lees trouwens her en der dat Meibergen hier niet hoog staat aangeschreven.
Ik ben er nooit geweest, maar heb wel daar online 3x iets naar tevredenheid voor de goedkoopste prijs besteld.
Enlighten me.
Favorieten/bladwijzers