Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 10 123 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 91

Discussie: Bax shop failliet

Senior Member

Standaard Bax shop failliet

https://nos.nl/artikel/2561487-bax-m...n-betaling-aan

Gisteravond voor 70 euro aan snaren besteld en nu zijn ze failliet. Nix van te zien op de website natuurlijk. Ook niet in al die mails waarmee ze me hebben gebombardeerd de laatste tijd. Smeerlappen

Standaard

Ze proberen nog een doorstart! (voor de aandeelhouders denk ik) Maar inderdaad geen kik op de site of in emails.
    Had wel al door dat er veel niet meer verkrijgbaar was, en het bekken wat ik besteld had en maar niet kwam heb ik op tijd afgezegd, en keurig mijn geld terug gehad!

Senior Member

Standaard

Ik zag gisterenavond al de melding staan dat je niets meer kon bestellen. Staat er nu nog.Maar waarschijnlijk heb jij dan besteld voor die melding verscheen.

Standaard

Hoe is het mogelijk dat zo'n grote speler failliet gaat.

Standaard

Ik heb die vrijdagmiddag een gibson es 335 omgeruild voor een nieuw exemplaar zonder schade. Moest na 10 minuten testen in ene het pand verlaten. Heel blij dat ik de nieuwe gitaar wel heb meegenomen en dat ik niet toch nog een dagje wachtte met het omruilen.

Senior Member

Standaard

Dat is zeker mazzel.Helaas heb ik waarschijnlijk dikke pech, ik had een gitaarsynth+snoeren besteld.De gitaarsynteh had een levertijd van 6 dagen en heb in goeder trouw van tevoren betaald.Ik had dit faillissement ook absoluut niet zien aankomen.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Masod Bekijk bericht
    Ik heb die vrijdagmiddag een gibson es 335 omgeruild voor een nieuw exemplaar zonder schade. Moest na 10 minuten testen in ene het pand verlaten. Heel blij dat ik de nieuwe gitaar wel heb meegenomen en dat ik niet toch nog een dagje wachtte met het omruilen.
    Pics!!

Standaard

Meestal zie je het misgaan als een internet verkoper fysieke winkels gaat openen. Dat gaat maar zelden goed.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JVGM-music Bekijk bericht
    Meestal zie je het misgaan als een internet verkoper fysieke winkels gaat openen. Dat gaat maar zelden goed.
    Volgens mij gaat coolblue prima met dat concept hoor

Standaard

En dat dacht je van Bax ook.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten