Jeuj, ik ben er volgens mij achter waarom de Floyd niet vreselijk stabiel was in z'n stemming. Eén van de hollow points was waarschijnlijk de boosdoener. Omdat de Floyd direct op de body zit, komt zo'n hollow point wat makkelijker tegen de body aan bij finetunen. Daar dus even rekening me houden en dan moet het geen probleem meer zijn. Finetuners dus niet te ver naar beneden draaien.
edit: De D-Tuna ook maar weer 's van stal gehaald. En daarmee de hollow points eraf gehaald, want ik kon anders voor geen mogelijkheid bij het kleine imbus schroefje komen, die voor een linkshandig model aan de binnenkant van de D-Tuna zit. Super handig.En als je nou denkt, als het maar werkt. Nee dus. Ik krijg het ding wel afgestemd, maar vervolgens krijg ik voor geen mogelijkheid die D-Tuna meer naar buiten getrokken! Ik denk dat het te maken heeft met de schuin aflopende achterkant van de Gotoh Floyd. Een originele Floyd Rose loopt recht.
Laatst gewijzigd door Brum; 21 april 2021 om 19:17
National Raw Steel | Fender Baja Telecaster | Seagull S6 | Jose Ramirez 1E | Vox Night Train 15 | Fender Tone Master Pro | Fender StratocasterOorspronkelijk geplaatst door AcOuStiC-GuItAR FREAK
Mooi ding!
Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
Favorieten/bladwijzers