-
Dit (Victory) is zeker een verbetering t.o.v je vorige! Eigenlijk zou je dit nummer eens moeten opnemen met een band in een fijne studio. Ik denk dat het nummer er wel eens erg goed uit zal komen. Zit veel in.
Het Floyd nummer past erg in mijn straatje. Uiteraard hoor je goed waar je je inspiratie vandaan haalt. Op gegeven moment gaat het nummer een eigen weg in en is het geen rip off meer maar een eigen nummer. Je zangpartijen zijn erg gaaf. Leuk!!
Regels voor berichten
- Je mag geen nieuwe discussies starten
- Je mag niet reageren op berichten
- Je mag geen bijlagen versturen
- Je mag niet je berichten bewerken
-
Forum Rules
Favorieten/bladwijzers