Effe vraagje off topic: Pasqual, hoe pakken jullie dat aan met zo’n club mensen? Zo te horen spelen jullie niet met het natte vingerwerk, dus ik ga uit van arrangementen: wie maken dat, wie bepaalt hoe en wat, kortom, hoe komen jullie tot resultaat?