Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 24 van 25 EersteEerste ... 1422232425 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 231 t/m 240 van 242
    Senior Member

Standaard

Misschien eerst ’n gesprekje vooraf....
    ’t Is maar een idee. Maar je moet er inderdaad vooraf een goed gevoel bij hebben.
    “U lijk sprekend op me moeder. Die heb precies zo’n stoel”
    Van Kooten & De Bie

Senior Member

Standaard

Wat is er aan de hand met je tremolo dan, Fusion?

Patrick Koopman is sowieso een goede keuze; er zijn ongetwijfeld ook andere figuren die dat kunnen, maar je hoeft er ook weer niet heel vaak heen, dus een keer een ritje hoeft het niet van af te hangen, zeker als je er een goed gevoel bij hebt.

Standaard

Gitaarhulp.nl is inmiddels offline.....

Enfin ik zit met een Ibanez RG320 die z'n brugklauw nu voor de 2e keer heeft uitgekotst (al een tijdje geleden maar ik wil iets voor drop C en die gitaar doet nu toch geen fuck).

Zit Gun nog steeds in Haarlem, of iemand anders in de buurt van Haarlem? Steef Stevens is van de aardbodem verdwenen voor mij.

Senior Member

Standaard

Volgens mij zit Gun tegenwoordig in Zeeland.

https://www.guitarchopshop.com is een goed adres, maar die zit in Den Haag.

Senior Member

Standaard

Als je met uitkotsen van de tremklauw bedoelt dat de houtschroeven uit de body komen is dat makkelijk zelf met sateprikkers op te lossen.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lcvanderhelm Bekijk bericht
    Als je met uitkotsen van de tremklauw bedoelt dat de houtschroeven uit de body komen is dat makkelijk zelf met sateprikkers op te lossen.
    Zo doen de meesten het denk ik, maar als iemand specifiek om een reparateur vraagt ga ik mij daar niet druk over maken.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lcvanderhelm Bekijk bericht
    zo heb ik het dus al eens gedaan, maar ik heb ooit de fout gemaakt om de gitaar naar een niet nader te noemen "expert" op het gebied van zwevende bruggen te noemen en sindsdien is het eigenlijk niet te doen met dat ding.

Dus liever gewoon vanaf 0.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door R.J Bekijk bericht
    zo heb ik het dus al eens gedaan, maar ik heb ooit de fout gemaakt om de gitaar naar een niet nader te noemen "expert" op het gebied van zwevende bruggen te noemen en sindsdien is het eigenlijk niet te doen met dat ding.

Dus liever gewoon vanaf 0.
    Precies..... beter dan zelf je handen uit de mouwen steken.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Erik de Perik Bekijk bericht
    Precies..... beter dan zelf je handen uit de mouwen steken.
    ik heb toen 2 deuvels op maat geschuurd & die er in gelijmd met houtlijm, vervolgens nieuwe gaten geboord met een lange 2mm boor uit mn hoofd, bitje speciaal gekocht bij een speciaalzaak.

Anyway dat heeft het zo'n 15 maanden uitgehouden, dus ik vind het nu goed geweest

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door D3nnis Bekijk bericht
    Wat is er aan de hand met je tremolo dan, Fusion?

Patrick Koopman is sowieso een goede keuze; er zijn ongetwijfeld ook andere figuren die dat kunnen, maar je hoeft er ook weer niet heel vaak heen, dus een keer een ritje hoeft het niet van af te hangen, zeker als je er een goed gevoel bij hebt.
    Hij heeft m destijds kunnen fixen, maar gaf al aan dat ie niet wist hoe lang t zou stand houden, want de tremolo was ook al 15 of 20 jaar oud oid. En idd ongeveer een jaar later was t weer mis. Hij gaf aan dat ik ie de tremolo kon vervangen, maar gezien t ook een gitaar is die ik gebruik om guitar synths en synthesizers aan te sturen, heb ik gevraag m te laten blokkeren. Dus. Einde verhaal

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten