Misschien eerst ’n gesprekje vooraf....
’t Is maar een idee. Maar je moet er inderdaad vooraf een goed gevoel bij hebben.
Misschien eerst ’n gesprekje vooraf....
’t Is maar een idee. Maar je moet er inderdaad vooraf een goed gevoel bij hebben.
“U lijk sprekend op me moeder. Die heb precies zo’n stoel”
Van Kooten & De Bie
Wat is er aan de hand met je tremolo dan, Fusion?
Patrick Koopman is sowieso een goede keuze; er zijn ongetwijfeld ook andere figuren die dat kunnen, maar je hoeft er ook weer niet heel vaak heen, dus een keer een ritje hoeft het niet van af te hangen, zeker als je er een goed gevoel bij hebt.
Gitaarhulp.nl is inmiddels offline.....
Enfin ik zit met een Ibanez RG320 die z'n brugklauw nu voor de 2e keer heeft uitgekotst (al een tijdje geleden maar ik wil iets voor drop C en die gitaar doet nu toch geen fuck).
Zit Gun nog steeds in Haarlem, of iemand anders in de buurt van Haarlem? Steef Stevens is van de aardbodem verdwenen voor mij.
Volgens mij zit Gun tegenwoordig in Zeeland.
https://www.guitarchopshop.com is een goed adres, maar die zit in Den Haag.
Als je met uitkotsen van de tremklauw bedoelt dat de houtschroeven uit de body komen is dat makkelijk zelf met sateprikkers op te lossen.
ik heb toen 2 deuvels op maat geschuurd & die er in gelijmd met houtlijm, vervolgens nieuwe gaten geboord met een lange 2mm boor uit mn hoofd, bitje speciaal gekocht bij een speciaalzaak.
Anyway dat heeft het zo'n 15 maanden uitgehouden, dus ik vind het nu goed geweest![]()
Hij heeft m destijds kunnen fixen, maar gaf al aan dat ie niet wist hoe lang t zou stand houden, want de tremolo was ook al 15 of 20 jaar oud oid. En idd ongeveer een jaar later was t weer mis. Hij gaf aan dat ik ie de tremolo kon vervangen, maar gezien t ook een gitaar is die ik gebruik om guitar synths en synthesizers aan te sturen, heb ik gevraag m te laten blokkeren. Dus. Einde verhaal![]()
Favorieten/bladwijzers