-
Jij hebt ook een mooie set-up met de Kemper. Wel eens een uurtje op gespeeld en dat heeft absoluut voordelen als je niet van sjouwen houdt, terwijl het fijn klinkt. Als je een bluesy rocksound hebt en veel met de volumeknop op je gitaar werkt, dan vind ik het wat tegenvallen.
Mijn amp staat inderdaad luid en dit volume wordt ietsje getemperd én een klein beetje ge-EQ'd via de Fryette. De mic gaat naar FOH en dat signaal heeft als back-up / aanvulling het signaal van de Ox / Suhr. Er gaat wel eens iets mis (mic verzakt of valt, geluidsman heeft de mic niet optimaal geplaatst, mickabel loopt te haperen, etc) en dan is het fijn als je snel een ander bruikbaar signaal voorhanden hebt. Tot nu toe deed ik dat altijd door met 2 amps te spelen, maar sinds ik een mooie oude Marshall heb aangeschaft wil ik eigenlijk alleen maar die amp gebruiken.
(Als de amp er helemaal mee kapt heb ik een doosje zekeringen bij me, mocht het ter plekke te fiksen zijn. En er zit trouwens ook een UA Lion op m'n pedalboard voor het geval er op het moment zelf niks meer te redden is, haha.)
Ben wel benieuwd of er hier op het forum meer mensen zijn die op een vergelijkbare manier bezig zijn met hun live set-up.
Regels voor berichten