Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fobo Bekijk bericht
https://www.boss.info/nl/support/by_...-2bb7aa734074/

Deze kun je downloaden en/of afdrukken. Verder vind ik je inderdaad wel een beetje een oen. Eerst vertel je dat je inderdaad even moet afkoelen, en ’n dag daarna ligt dit ding alweer in je brievenbus. Weet je zelf nog wel wat je nou wil?
En het is al eens eerder gezegd: lees bovenstaande verhaaltje van jezelf nog eens over, kijk dan of je het zelf begrijpt, en vraag je vervolgens af hoe wij het dan nog moeten begrijpen.
Ik ben er klaar mee.
Dank je wel en ja ik ben redelijk impulsief als ik wat wil moet het ook komen. Ik berijp je best hoor maar ik ben op een leeftijd dat je niet meer zoveel tijd hebt en dan wil ik het nog hebben of gedaan hebben en met jullie hulp kom ik meestal en stuk verder. deze handleiding is duidelijk dat die niet bij het produkt zit vind ik dan weer beetje raar.
Maar ik ga het morgen eens uitproberen en ik blijf het ook raar vinden dat er bij die kabels ook geen informatie staat welke de stille plug is en waarom niet beide en maar 1 kabel van de drie heeft dat ringetje. ook vreemd toch.