Een poly lak kun je zelf ook verwijderen. Scheelt weer een paar euro. Ik heb het zelf ook gedaan, en veel langer dan een uur heeft dat niet gekost. De primer eraf schuren was nog wel een dingetje, maar goed, bij een refinish hoort de voorbewerking er ook bij.





Met citaat reageren

Favorieten/bladwijzers