Citaat Oorspronkelijk geplaatst door denis.hermans Bekijk bericht
Als de gitaar in nitro moet en thans in poly lak staat moet volgens mij de huidige laklaag echt volledig verwijderd worden. Dat kan dus wel arbeidsintensief zijn en wel wat kosten...
Een poly lak kun je zelf ook verwijderen. Scheelt weer een paar euro. Ik heb het zelf ook gedaan, en veel langer dan een uur heeft dat niet gekost. De primer eraf schuren was nog wel een dingetje, maar goed, bij een refinish hoort de voorbewerking er ook bij.