El Maya was de highend line van het budget merk Maya, eigendom van Rokkomann en gebouwd door Tahara, ik heb vorig jaar in zuidbroek mijn EM1100 verkocht ik hoop dat de nieuwe eigenaar er veel op speelt dat was echt een topgitaar.
verbaast me dus niks dat die les paul van je zo goed klinkt, ze gaan tegenwoordig ook voor serieus geld vooral in de USA.