-
Jongens, het is gelukt. Met een kleine gebruiksaanwijzing.
Ik ben er uiteindelijk uitgekomen door een digitale coax aan te sluiten zoals MaxB tipte, hoewel de reguliere L en R kabels hetzelfde doen.
@Tnijland, ik ga van de week jouw uitleg eens toepassen; je bent goed bekend met de PodHD vermoed ik zo.
Nu wordt het wat complexer; let me explain: er is geluid over twee speakers maar behoorlijk zacht en in de verte door extreme galm.
ECHTER toen ik door mijn presets ben gaan scrollen kwam ik zowaar een simpele preset tegen die dan wel werkt. OD> AMP >Noisegate en door de volumes omhoog te plussen kreeg ik een dikke sound. Het euvel zit em in echo/reverb/delay; op het moment dat deze in de effects chain zitten is het geluid onbespeelbaar. Een preset met dual amps maar zonder echo/reverb/delay klinkt gewoon lekker; ik moet wel per preset het linker kanaal behoorlijk omschroeven qua volume.
Het werkt dus maar met slechts een op de 20 presets waardoor ik mijn fave presets niet kan gebruiken.
Pros: ik kan beneden spelen Cons: Ik ben beperkt qua sounds.
Mocht iemand weten wat het euvel is en hoe het te verhelpen; dan houd ik me aanbevolen hoor.
Bedankt!
*Mochten jullie nog Pod HD gebruiken; ik deel met liefde wat presets als tegenprestatie.
Ik heb er een aantal (waaronder een extreem goede Yngwie en een heul goede Kill em all preset), laat maar weten.
**inb4 flaming; ja ik weet dat het inmiddels 2024 is
Laatst gewijzigd door pinchaholic; 7 januari 2024 om 21:11
Regels voor berichten