Soul, funk & jazz: www.tracintracy.com
Okay, ik ook nog even dan. M’n wisselboardje voor verschillende gelegenheden, o.a. een Hammond-trio en voor jams. Joyo American Sound is dan echt een life-saver omdat ik zelden een goede Fender amp op een jam tegenkom en ik dan m’n sound niet kan maken. De Joyo krijgt het voor elkaar om van de meest crappy amps nog iets acceptabels en Fender-achtigs te maken!
En de Nux heeft een redelijk goede (spring)reverb, iets wat bij veel amps onbreekt en ik onmisbaar vind. En ook een fijne delay, in één pedaal.
De Mosky pedalen zijn ook tof, alleen al omdat de inputs bovenaan zitten, de beste plek! Maar ze klinken ook tof. Hier was ik de Green Screamer aan het vergelijken met de Transparant Overdrive (moeilijke keuze, ze hebben allebei hun pro’s en cons).
De Volwah van Sonicake is weer zo’n veel duurder dan z’n prijs klinkend pedaal. Een goede Crybaby-kloon in klein en licht formaat.
Alles wordt gevoed door een OneSpot met daisy chain.
Done! Echt enorm blij mee!!
![]()
Wow! Supernetjes! Toffe collectie pedaaltjes ook.
Voor mij persoonlijk is zo’n bord veel te groot, ik sta voornamelijk op kleine podia en met m’n tributeband Celebrating Amy waarmee ik wel op grotere podia sta heb ik zoveel simpelweg niet nodig. Daar heb ik dit bordje voor gemaakt:
Past in een laptop-tas 😎
Laatst gewijzigd door Little Jay; 4 januari 2024 om 14:01
Grootverbruiker van plakzadels![]()
Het tweede pedaal; de Boss TU-3 Waza. Gewoon omdat het kan. Blauwe leds fetish
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info
Favorieten/bladwijzers