Omdat hier bijna niets meer gepost wordt, hierbij de start van mijn project! Er komen in totaal 9 pedalen op.
Het is een pedaltrain JR en een Pedal Power 3.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Omdat hier bijna niets meer gepost wordt, hierbij de start van mijn project! Er komen in totaal 9 pedalen op.
Het is een pedaltrain JR en een Pedal Power 3.
te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info
Het ziet er al strak uit. Maar ik ga 'm volgen. Bij mij is het altijd een zooitje aan kabels achteraf. Eens kijken hoe je dit aanpakt en inspiratie opdoen.
@The Sure Thing: Tof! Veel plezier. Tip: gebruik M3 duallock. Wat een verademing tov velcro
Ik kon niet wennen aan deze setup. Bleef maar draaien aan de knoppen. Ook de dd500 bleek voor mij veeel te uitgebreid. Klonk allemaal lekker, maar kon er niet lekker mee werken. Nu is de setup zoals hieronder. Hele verbetering al kan ik al wel verklappen dat de Warm audio foxxy er af gaat en de Protein waarschijnlijk vervangen gaat worden voor een 2e lightspeed (helemaal verliefd op dat ding!).
]
![]()
Nice pics! Strakke bekabeling ook
te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info
Die velcro van Pedaltrain is inderdaad ruk. Ik gebruik al meer dan 10 jaar deze:
Laatst gewijzigd door the sure thing; 2 januari 2024 om 14:14
Je hebt er ook maar weinig van nodig. Op elke hoek v.h. pedaal een klein stukje. Onder aan de streep een stuk voordeliger dan velcro.
Pedaal 1: de wah! Een Jam pedals wah. Geen goedkope wah, maar veelzijdig instelbaar en één van de weinigen die zowel de 'quack' bij clean als zwaar overstuurd kan laten horen.
Favorieten/bladwijzers