Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dirk_Hendrik Bekijk bericht
Mooi! Gefeliciteerd!

Dat draadje deed me wel een beetje peinzen over "Shadows Echo's". Het lijkt er toch telkens weer op dat een volgende Shadows fan besluit de "ultieme" Shadows echo te gaan maken. Ik denk onder andere aan aan Amtech, de Korelec Atlantis. Op Newtone was er een project gebaseerd op een spinsemi FV1 wat ook al weer pleite is.

Deze Charlie Hall is in zoverre een vreemde eend in de bijt omdat hij, voordat hij aan dit rode apparaat begon, eerst voor verschillende commercieel geproduceerde apparaten aan het programmeren is geweest. Maar uiteindelijk dus zelf een apparaat op de markt gebracht welke vervolgens weer aan de lijst van net meer geproduceerde Shadows echo's kan worden toegevoegd.

tijd voor een plugin.
Ach misschien denk ik wel dat ik met een nieuw apparaatje beter/mooier lawaai maak en het blijft tenslotte Hobby en als je regelmatig naar de kroeg gaat of rookt kost ook wat dat doe ik allemaal niet wel saai he zal je denken Ik vraag me ook wel eens af wat moet ik met 11 gitaren en toch vind ik regelmatig dat er nog wel 1 bij past. Er staat momenteel een mooie Burns spec uitgave maar vraagt meer dan 1300.00 en dat heb ik er nu nog niet voor over dan moet ik eerst erg verliefd worden (op de gitaar dan) bovendien wil ik eigenlijk een rode maar het schijnt dat Hank ook een witte heeft gehad of op heeft gespeeld.