Citaat Oorspronkelijk geplaatst door almarvk Bekijk bericht
Jaren terug heb ik zo'n groene Bad Monkey gehad. Digitech, dus dan weet je de kwaliteit wel. Vraag Fnark maar s.
*

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Napoje Bekijk bericht
Ik heb in de jaren 90 meerdere apparaten van dickytech gehad. Ging allemaal vrij rap stuk, wonderbaarlijk genoeg hebben er nog wel genoeg slechte apies het overleefd.
Grappig maar dit kwaliteitsding herken ik dus totaal niet. Ik heb best veel effectpedalen en rackmulti's onder handen gehad maar daarvan was Digitech echt op anderhalve hand te tellen. Mechanische constructie keurig, electronika keurig (en al helemaal in vergelijk met een gemiddeld boetiekpedaal).

De extreemste wat ik ben tegengekomen was een multi met de klacht van kraak en ruis. De ruis kwam uiteindelijk door een kapotte geheugenchip (en dat ligt dus niet aan de fabrikant van het apparaat maar aan de fabrikant van de chip) en het gekraak doordat de eigenaar het hele mainboard had ingespoten in een dikke laag WD40 in de hoop dat het z'n ruis op zou lossen.

Daarnaast heeft Digitech al jaren ervaring met het bouwen van pedalen onder de DOD naam. Ook geen merk met een reputatie van hoge uitval. Wél heeft het me destijds verwonderd dat Digitech ineens onder de Digitech naam pedalen ging maken.

* Volgens mij is er een verschil tussen een apparaat aan de straatstenen niet kwijt kunnen en technische kwaliteit.