Oorspronkelijk geplaatst door
ACSlater
Geloof niet dat het zo werkt. Anders zou men een product kunnen kopen, de meegeleverde software registreren, product terugsturen en geld retour ontvangen. Lijkt me niet zo eerlijk als je bedenkt dat Tonex Max dus €315 moet kosten bij Bax als je enkel de software aanschaft. Punt is wel dat er nergens is aangegeven dat als je het product registreert, je het ongedaan kunt maken en/of Tonex Max meteen ook registreert. Dat is ook een geniepige manier van zaken doen.
Dit en dus de omslachtige manier van werken met het pedaal zijn voor mij dus de reden geen Pedal te kopen, tenzij dit nog verandert. Ik heb de Pedal wel in een fx-loop van de Helix geplaatst maar het is niet zo dat je dan meteen een veel beter geluid krijgt. Daarnaast zit er al zo'n lading versterkermodellen in de Helix verwerkt, dat je eigenlijk elk geluid al hebt of in ieder geval kunt benaderen. Het leek me alleen al mooi om zonder onderbreking van het geluid te schakelen tussen presets (wel mogelijk bij Tonex en niet bij Helix) maar het was mij het gedoe niet waard om daar een extra apparaat met midi voor te gebruiken. Het publiek hoort het toch niet en in de studio werkt de plugin veel gemakkelijker.
Favorieten/bladwijzers