En ik zat ff te googlen op patches downloaden.
Zijn hier gebruikers van dit pedaal met aanbevelingen?
En ik zat ff te googlen op patches downloaden.
Zijn hier gebruikers van dit pedaal met aanbevelingen?
Ik ben benieuwd, naar jouw bevindingen. Net wat filmpjes bekeken, maar daar kwam weinig uit vanwege niet kunnen spelen.
Er zal trouwens vast wel een of andere gebruikersgroep zijn, ergens op interweb. En gefeliciteerd!
Ik heb een ge 200 voor thuis. Ben er best tevreden over. Nooit live mee gegaan. Heb ergens een enorme berg van die patches gedonload. Zal eens opzoeken waar ookalweer
IR responsen kan hij er 20 van kwijt die je zelf kan toevoegen zag ik. Netjes hoor.
Ik heb zelf een Mooer Radar en een Mooer Two Stones amps sim, voor het geld vind ik het fantastische producten!
Die GE 300 zal nog wel een stapje verder gaan, dus dat zit wel goed!
Net even een filmpje bekeken hoe je zelf patches maakt op de GE 300, en daat gaat kindelijk eenvoudig. Mooi spul hoor, zal je veel plezier van hebben!!!!
In de prijscatagorie van de GE 300 is er veel meer te vinden, zoals diverse Boss apparaten en Zoom.
CHECK
Ben benieuwd. Nu nog wachten tot ie bezorgd wordt.
Tis ter vervanging van mijn ouwe trouwe Tonelab LE. Tweedehands gekocht in 2011 en ik gebruik 'm nog steeds.
Al een keer proberen te vervangen voor een line6 hd500x, maar die Tonelab klinkt dynamischer dus ouwe trouwe ding weer gaan gebruiken, maar hij begint gammel te worden..
Mijn werkgever heeft een ontwikkelingsbudget, en in de corona jaren heb ik daar niets mee gedaan, en 't verloopt na een paar jaar. Eind vorig jaar een verzoek ingediend voor dit budget ter bevordering van mijn muzikale hobby anders was het budget voor 2020 foetsie. Goedgekeurd ook nog 's![]()
Waar heb je de Mooer besteld, in Duitsland?
Favorieten/bladwijzers