Yes!!!![]()
Ik hoop er dit jaar ook weer bij te zijn, al kan ik dat momenteel nog niet toezeggen, het hangt toch altijd van de gezondheid af. Maar wel fijn dat de traditie doooooor gaat, hulde!![]()
Yes!!!![]()
Ik hoop er dit jaar ook weer bij te zijn, al kan ik dat momenteel nog niet toezeggen, het hangt toch altijd van de gezondheid af. Maar wel fijn dat de traditie doooooor gaat, hulde!![]()
"In God we trust, all others pay cash."
Favorieten/bladwijzers