Dat er niemand zegt dat het ding niet goed is? Tenminste, misschien wel maar da's me in dit draadje niet direct opgevallen. Wél dat we (en ik dus ik dus ook) op basis van het verhaal een paar kritische vragen stellen. Als de TS stelt dat hij het schema heeft opgezocht en er 2 buisjes in zitten maar vervolgens stelt dat het ding er, bij schoenendoosformaat, 30W uitgooit wordt ik, ook uit professie, heel nieuwsgierig. Heb ik dan gezegd dat het ding niet goed is? Volgens mij niet. En als we dan doorbomen over andere versterkers met een soortgelijke buizen-pre topologie om vervolgens door te gaan over solidstate pre en buizeneind wordt het nog een evedig draadje ook. En dat in een stervend forum.
Intussen hebben we ook wat vragen gesteld en antwoorden gekregen van ervaringsdeskundigen over het live gebruik van mini-versterkers.
En vervolgens is de TS er, door dit draadje, achter gekomen (ja achter gekomen) dat z'n goed klinkende versterker een SS eindversterker heeft is dat mooi. Aangezien hij stelt wel affectie te hebben met elektronica is het goed om z'n hele versterker te snappen.
Maar, Als we dan toch slakken van zout moeten gaan voorzien doe ik dat liever offtopic
https://www.startpagina.nl/v/kunst-c...pen-gebruiken/
Favorieten/bladwijzers