Ik vond de 1e generatie Valvestate amps heerlijk klinken, en vooral door de "contour" knop. Daardoor werd ie heel veelzijdig instelbaar. Tot mijn grote vreugde zat deze knop ook op de fulltube VintageModern reeks die ik, als een van de weinigen, ook ontzettend goed vond klinken.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info
Nog eens de motorkap opengedaan en eens het volledige unitje uitgebouwd, en er zit idd nog een solidstate plaatje erachter als eindpowertrap denk ik. Dit staat nergens vermeld op hun schemas op internet.
Maar ik ben volledig weg van dat bakske.
Als je er eentje vind...kopen zou ik zeggen.
Zeker voor de thuisspelers. En op stand 5 horen de buren het ook.....
Stand 5? Dat kun je zelfs niet aflezen, staat geen schaalverdeling op.
EENVOUD was zeker de bedoeling en 100% geslaagd.
Ik blijf het altijd een raar ding vinden dat waneer je iets goed vindt anderen dan dat ook moeten vinden & kopen,
maar het zal enthousiasme zijn natuurlijk,
wachten tot de witte broodweken en garantie verlopen is vaak een handige richtlijn weet ik uit eigen ervaring.
Het is een goede Nederlandse traditie om bij claims ook zelf na te denken. Zo is de eigenar er achter gekomen dat het niet is wat hij initieel aan nam op basis van documentatie. Min of meer de essentie van een gitaarforum.
Dat je blij bent met je nieuwe aanwinst en dat wil delen ook.
Mooi allemaal.
De eigenaar is daar "niet" achtergekomen..de eigenaar had net als jullie nieuwsgierig gegoogled wat het was ..achteraf ik het kocht!!!..want ik had het gewoon aangekocht zonder dat ik wist wat het in feite was..en...Mijn vraag op dit forum was gewoon of iemand deze schoendoos ook had..."niemand" blijkbaar..maar aan de commentaren te zien hebben ze het wel allen opgezocht op internet...Net als ik...Dus meld ik jullie gewoon dat ik het voor zo een simpel gebouwd ding een heel lekker versterkertje vind die klinkt als een klein monstertje. Besluit als "Professional 😉" niemand kent het ..sommige denken dat ze het al weten..maar ik heb het..(en vooral niet duur aangekocht)
Favorieten/bladwijzers