Ik herinner mij ook de posts van Jeroen over theorie. Hij had echt moeite gedaan om alles mooi uit te schrijven.
Forum was toen echt springlevend...
De posts van Brad over theorie waren anders ook niet mis!
Meen je dat nou? Mag je daar niet meer terugkomen? Je was ff flink op dreef, maar persoonlijk heb ik daar weinig moeite mee. Maar daar zitten de laatste tijd een stuk of wat klagers die steeds op de knop drukken.
Welke mod heeft je op vakantie gestuurd? Volledige nick hoeft niet, een paar letters is genoeg.
Hmm... vroeger was alles beter.... Ik geloof dat je jezelf het verleden wat "zonnig" herinnert ;-). Ja, er waren meer leden die actiever discussieerden dus was het geheel levendiger. Neemt niet weg dat ook ver voor 2011 verreweg de grootste hoeveelheid activiteit en "gezelligheid" plaatsvond in OT. En ook van voor 2011 kan ik, als ik er voor zou gaan zitten, een mooi lijstje maken van voorbeelden waar in extreme mate de vlam in de pan ging. Allerhande redenen waaronder persoonlijke meningen en soms zeer korte lontjes. Jammer want we hebben er leuke en trouwe leden door zien vertrekken. Ik heb wel het gevoel dat, OT uitgezonderd, een paar van de heetste momenten te maken hadden met de suffe forumregel dat elke vorm van activiteit die uitgelegd kon worden als "commercieel" leidde tot een paar moord-en-brand gillende forumleden, vooral in de versterkerrubrieken.
Neemt niet weg dat ook een groot aantal leden van het eerste uur in de jaren erna een ander leven zijn ingeslagen waar zo'n forum niet meer zo'n grote rol in speelt. Relaties, huwelijken, ziekte, kinderen, banen. Een mooi voorbeeld is het forumlid wat toen hij begon te GN-en in een, als ik het me goed herinner, suf callcenter baantje zat, later het basisonderwijs is ingegaan en nu geregeld de media haalt als één van de grote karretrekkers voor vernieuwing in dat basisonderwijs, inclusief het vol organiseren van het Maliveld. Nope, dan ga je niet s' avonds lekker zitten forummen op een plek waar al je bekenden van weleer weg zijn.
„…were you born that stupid? Or did you have to study?“
— Robert A. Heinlein: Tunnel in the Sky
Ido Hurkmans. Moet te vinden zijn door Bellingcat.
Edit: Of google. Ido Hurkmans at Website Informer
Laatst gewijzigd door grayfink; 29 december 2022 om 13:14
ALLES IS VERKOCHT!
Hij woont hier vlakbij, kom er bijna dagelijks langs.
Als je daar woont snap ik dat je alle zin in het leven of gitaarnet verloren hebt![]()
Favorieten/bladwijzers