Nahja blijkbaar. Posts waar ik in het verleden voor geband ben, ga ik nu nog wat strepen overheen. Dat kan natuurlijk ook te maken hebben met de teloorgang......
Ander forum waar ik zo ongeveer vanaf het begin bij betrokken was, ben ik nu voorgoed geband. Ik heb het er ook wel een beetje op aan laten komen hoor.![]()
Welke rest? Die 5 man die hier nog komt? Als ik beheerder was zou ik dit forum meteen opdoeken, los van de kosten. Het is hier de laatste jaren alleen maar negatiever geworden. Een hoop kennis weggegaan en daarvoor in de plaats mensen die een hoop op Google zoeken, hier plaatsen en dan doen alsof ze ergens verstand van hebben.
Daarbij worden positieve berichten ondergesneeuwd door negatieve, betweterige opmerkingen.
Als ik beheerder hier was wist ik het wel….
Alleen in dit onderwerp al, tel ik een veelvoud van vijf.
Wat een ouwemannegezeur zeg. Als je daar slecht tegen kan moet je zwz niet op internet gaan. Vanaf dag een van dit forum en vele andere was er altijd al gedoe en gezeik. Mensen gaan weg omdat er steeds minder gitaar-inhoudelijks wordt gemeld en het steeds meer een soort libelle forum voor mannen is geworden.
Dat mag jij vinden. Ik zie dat je sinds 2011 op dit forum zit. Daarvoor was er echt minder gezeik en meer gezelligheid met geouwehoer over muziek en gitaren.
Hier is het gewoon echt veranderd de laatste jaren. En een aantal members heeft hier een niet gunstige invloed op gehad helaas. Heel jammer.
Favorieten/bladwijzers