Ik zeg het tegenovergestelde, op reactionaire socials is zuur en negatief geen bijzonder fenomeen.
Geen uniek selling point van GN.
Wat ik zelf wel jammer vind,
we hebben de paar dames die er rondliepen stelselmatig weggejaagd,
of door hijgerig gedrag of juist vrouwonvriendelijk, naar gelang,
Laatst gewijzigd door Pepe; 11 december 2022 om 20:47
Ik vind dit forum nog steeds leuk en zit hier veel liever dan op een facebook pagina of zo. Ben niet erg actief en kijk niet meer elke dag maar het is toch al jaren een deel van mijn leven. Ik wil het ook op geen enkele manier op social media laten lijken en blijf meestal dan ook ver van politieke onderwerpen. Ja er is een kliekje en daar hoor ik nog steeds niet bij maar die houden het forum ook in de lucht dus ik ben blij met het kliekje, zelfs Eric die trouwens best wel lief is de laatste tijd![]()
Laatst gewijzigd door arnoldtims; 13 december 2022 om 22:51
op het moment dat ik hierop reageer, staat er onderin: Er zijn nu 1122 gebruikers online. 6 leden en 1116 gasten
Er lijkt dus wel belangstelling voor dit forum te zijn maar voornamelijk van niet-leden.
Overigens is een van de belangrijkste redenen dat ik hier minder verschijn, gelegen in de soms onaardig wordende discussies (sommige forumleden hebben kennelijk een hekel aan elkaar en steken dat niet onder stoelen of banken) en / of hele staarten posts die weinig inhoud hebben. Daarnaast ben ik in den gronde een Gibson-fan (was ik ook al voordat ze in 2019 orde op zaken stelden al was ook ik niet blind voor de idiote bokkensprongen die men maakte) en het Gibson-bashen was hier ook een favoriete bezigheid. Definitieve killer was dat ik geen foto's meer kon plaatsen doordat Photobucket lastig ging doen en ik ben ook niet zo iemand die nog weer weer ergens een (betaalde) account will hebben alleen maar om fotootjes hier te kunnen posten. Op andere fora is het posten van foto's vanaf je eigen computer makkelijker (lees: mogelijk). Edit: wellicht dat die 1122 gebruikers nep zijn en slechts die 6 leden 'echt' ? Dan is het wel triest.
Laatst gewijzigd door MikeD; 17 december 2022 om 11:47
een aap die wel bananen eet speelt vals
die 1100 "gasten" zijn voornamelijk bots ...
6 "leden" actief op een zaterdagmiddag in te treurig voor woorden
en een (bewuste?) ledenstop sinds 2021 ...
Nogmaals: sterfhuis-constructie, binnen een jaar is het klaar
Dan beginnen we toch een nieuw forum? Zo ingewikkeld is dat niet.
Ik trek wel als laatste de deur achter me dicht.
Verstuurd vanaf mijn ANE-LX1 met Tapatalk
Te koop: Laney IRT Studio 15 inclusief voetpedaal en rack-ears. Alleen ophalen 325,-.
[QUOTE=MarkS;3554741 maar er is blijkbaar geen arts te vinden met de bevoegdheid of authorisatie om de stekker er uit te trekken.[/QUOTE]
Die ene arts die dat zou kunnen is waarschijnlijk zelf al dood ?
Favorieten/bladwijzers