Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 14 van 18 EersteEerste ... 41213141516 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 131 t/m 140 van 176

Discussie: HNGD: Telecaster(s)

Senior Member

Standaard

Quack power

Senior Member

Standaard

en natuurlijk alles van Buddy Guy en Richard Thompson

Senior Member

Standaard

Ik haat mensen op een ligfiets

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door benwave Bekijk bericht
    Ik haat mensen op een ligfiets
    😅

Verstuurd vanaf mijn ANE-LX1 met Tapatalk
    Te koop: Laney IRT Studio 15 inclusief voetpedaal en rack-ears. Alleen ophalen 325,-.

Senior Member

Standaard

Nashville Telecaster dan voor Rinze, of een James Burton; of een Billy Corgan strat, kan ook natuurlijk.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tupelo Bekijk bericht
    Nashville Telecaster dan voor Rinze, of een James Burton; of een Billy Corgan strat, kan ook natuurlijk.
    Ik heb twee strats, allebei uitgeleend. De ene is een hele goede gitaar maar ik speel er nooit op. Is ook iets ergonomisch, het ding is me te groot of zo (ben een soort Quasimodo wat dat betreft, lange rug, korte armpjes).. Maar het is ook dat ik er niet echt een binding mee ervaar op een of andere manier. Ook qua geluid niet. Heb hem wel eens mee gehad naar een repetitie, waar men hem erg lekker vond klinken. Tja.

Ik heb ook een FGN Tele, daar speel ik wel op. Al heeft het ook daar nogal even tijd gekost om er elementen in te prakken wat ik wat mee kan. Over het algemeen ben ik meer een 2 humbucker type. Ligt allemaal aan mij, Strats zijn prima gitaren natuurlijk..

Al las ik een x dat Angus Young toen hij destijds voor een gitaar koos de Strat meteen liet afvallen. Reden: de Beach Boys speelden op strats 😆 kijk, daar kan ik dan weer wel wat mee.

Te koop: Laney IRT Studio 15 inclusief voetpedaal en rack-ears. Alleen ophalen 325,-.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rinze Bekijk bericht
    Al las ik een x dat Angus Young toen hij destijds voor een gitaar koos de Strat meteen liet afvallen. Reden: de Beach Boys speelden op strats �� kijk, daar kan ik dan weer wel wat mee.
    Pzies; kenners weten genoeg.
    “Goed kauwen, dat ’t gelijkmatig in je bloed komp”
    Van Kooten & De Bie

Moderator

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fobo Bekijk bericht
    Toch wel leuk, zo’n topic over Telecasters...
    Damn, net een dag te laat.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rinze Bekijk bericht
    Het gaat over gitaren maar het topic wordt zoals vaak gebeurt gekaapt door leden die alleen hun eigen stokpaardje willen berijden en hun gelijk zien te halen. Dat is ook meteen de reden dat ik veel minder buiten OT post dan in het verleden.

En ja, dat gebeurt elders ook. Sinds ik bezig ben met ligfietsen heb ik ontdekt dat die online gemeenschap uit net zulke toetsenbord-ridders bestaat als hier het geval is. Stel ik een vraag over kettingen, gaan een stel van die lui onmiddellijk met elkaar bakkeleien over hun eigen ketting en dat die de beste is. Daarbij mijn vraag volkomen negerend.

Al die meningen interesseren me allang niet meer, tenzij er een goed verhaal achter zit. En dat is meestal niet het geval.

En zuur, ach, ik bedoelde het als ironisch geintje, al wordt dat bij mij snel sarcasme. Ik ben in ieder geval nergens boos om. Vermaak me op Facebook ook uitstekend 😃. Socioloog he, dan krijg je dat.

Volgens mij kom je dit overal tegen op interweb, mensen vinden het vaak erg moeilijk, tegen het onmogelijke aan schurend om een antwoord te geven op een duidelijke vraag. Maar zelfs: ik heb een Ford Mondeo 2.0 benzine uit 2006, wat voor olie moet ik daarin doen, levert al een wirwar van extra vragen, vage adviezen, kibbelpartijen, etc. op. Uiteraard uit sociologisch oogpunt interessant, maar zo langzamerhand moet dit patroon toch wel duidelijk zijn.

Senior Member

Standaard

Ik heb een 2007 Opel Astra 1.8, en daar gooi ik altijd 5W40 in. Gaat al 260.000 km goed.

Totaal niet relevant, maar ik heb toch mooi weer even kunnen vertellen wat ik heb en wat ik weet.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Wat Kim zegt

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten