Citaat Oorspronkelijk geplaatst door guitarkid2 Bekijk bericht
Als ik jou verhaal maar half begrijp dan lijkt die reparateur van die tent een triest oplichtertje of een ongeloveloze kluns
Geen enkele reden om de naam niet te noemen
Dat staat de persoon het geheel vrij om zich hier of ergens anders verantwoording af te leggen voor dit imo idiote hufterige voorstel
Citaat Oorspronkelijk geplaatst door guitarkid2 Bekijk bericht
Daarom vinnik dat we best de naam van deze gitaarknutselaar mogen weten
Ik vind het nogal wat aannames zonder dat je zelf de gitaar gezien hebt. Wellicht zijn er andere opties mogelijk, maar echt geen noodzaak om iemand op basis van dit verhaal openbaar aan de schandpaal te nagelen lijkt me zo.

Dat is overigens uberhaupt met dit topic een probleem. Niemand heeft de gitaar hier gezien, dus blijft het lastig oordelen wat wel en niet verstandig is om te doen. Het is altijd een slim idee om met reparaties een tweede mening te vragen bij een andere reparateur. Maar ik zie het volgende topic al weer komen..... "100 euro betaald voor een reparatie, en heel mijn taylor verkloot"....

Bij gitaarwerk is het vaak zo dat er tal mogelijkheden zijn die het probleem oplossen, en de beste is meestal het duurste, maar dat wil niet zeggen dat met een andere oplossing het probleem niet verholpen is en de klant tevreden kan zijn. Als je het hebt over een verschil van een papiertje, dan kan ik me voorstellen dat het er ook gewoon uit te vlakken is op de frets. Goedkopere oplossing, maar minder mooi, omdat je verschillende dikte frets krijgt. Om maar een voorbeeld te noemen.

Idd het beste gewoon de winkel contacten, of taylor contacten.