Hoeft geen probleem te zijn.
Als iedereen z’n eigen eq kastje heeft kun je je eigen in ear mix maken.
Zaalgeluid regelt de geluidsman dan.
Hoeft geen probleem te zijn.
Als iedereen z’n eigen eq kastje heeft kun je je eigen in ear mix maken.
Zaalgeluid regelt de geluidsman dan.
Soul, funk & jazz: www.tracintracy.com
Yes dat kan allemaal. We gebruikten bij m’n laatste band waar ik in speelde deze:
https://www.thomann.de/nl/behringer_...iABEgKCQ_D_BwE
Heb je deze bij nodig:
https://www.thomann.de/nl/behringer_...d_ultranet.htm
En dan alle bandleden van zo’n mixertje voorzien en de powerplay aan de meng koppelen. Heb je zaal geluid en monitor geluid gescheiden regelbaar.
Ja, wij konden ook idd 16 kanalen zelf regelen. Voor die monitors werd wel een eigen kanaalindeling gemaakt, omdat er vaak meer dan 16 kanalen input waren. Maar dan werd de drums gegroepeerd, en toetsen ook van stereo naar mono. En dan konden we het vaak wel redden met 16 kanalen. En dat is echt heerlijk, als je alle stemmen en instrumenten afzonderlijk en naar eigen smaak kunt instellen.
Wij hebben de luxe van ieder z'n eigen mix incl. die Powerplay mixertjes en dan is de IEM ook nog stereo. Ik heb een goede microfoon (Sennheiser 906) voor m'n speaker staan....... en dan is het geluid nog steeds niet naar mijn smaak. Gitaar klinkt inderdaad compleet anders. Misschien toch maar eens gaan repeteren met IEM, dan kan ik er wat meer mee knoeien.
Ja, geluidskwaliteit is wel een ding. Maar ik vertrouw dan maar op de FOH, dat het daar in elk geval goed is. Op het podium gaat het er toch vooral om dát je jezelf hoort. Tenminste, ik maak me daar niet heel druk om. Podium geluid met floors is vaak ook een grote brij.
Het zou toch wat zijn als iedereen een goed geluid te horen krijgt behalve ikzelf.
Wie weet er een goede manier om beelden van TV te streamen/downloaden/op te nemen? (Digitaal hè!) Volgens mij krijgen we de beelden niet van SBS6 en ik wil ze wel hebben.
De beelden met Eva La Voix van 5 mei kon je terugkijken via de website van TV-Rijnmond maar kon ik niet downloaden (teminste niet “gewoon” cq legaal). Ook afspelen en dan schermopname met de iPhone lukte niet, was kennelijk ook beveiligd. Uiteindelijk heb ik ze afgespeeld met de ene iphone terwijl ik dat filmde met een ander iphone…. Voelde net als vroeger met je cassetterecordertje radioshows opnemen, haha
Soul, funk & jazz: www.tracintracy.com
Je hebt de rechten niet, staat vast in contract dat SBS6 de rechten heeft. Kans als jij ze publiceert ze verwijderd worden.
Er is tig apparatuur om tv op de nemen, DVD recorder makkelijkst denk ik. De hardeschijven in tv kastjes zijn vaak linux format en lastig te lezen in gewone computers.
Vriendelijke groet,
Met een stukje software kun je Linux partities lezen in Mac en Windows.
Favorieten/bladwijzers