Zoals in een ander topic genoemd: maak twee mono sporen aan (gitaar is een mono signaal). Mute dan het ‘droge’ signaal (ook wel DI genoemd). Het DI signaal kan je later nog altijd gebruiken als ‘backup’, maar het versterkersignaal toch niet helemaal naar je gading zijn.




Met citaat reageren

Favorieten/bladwijzers