Hallo
Ik zie bij de relais print , voor de High Gain Switch , dat de voedings nul met de contact van het relais is verbonden , kan dit.
Ik wou een foto sturen , maar ik weet niet hoe dat moet , ik zie dat je geen bijlagen mag versturen.
Groet Seldon
Hallo
Ik zie bij de relais print , voor de High Gain Switch , dat de voedings nul met de contact van het relais is verbonden , kan dit.
Ik wou een foto sturen , maar ik weet niet hoe dat moet , ik zie dat je geen bijlagen mag versturen.
Groet Seldon
Ik bedoel de voedings nul van de Relais voeding.
Wat zou eruitgehaald gain aan een Hoffmann versterker moeten zijn? Je bedoelt toch die Arnhemse versterker?
Eruitgehaald = high gain
De schakeling staat op Hoffman Amps Plexi 50 , met High Gain Switch , er staat ook nog een artikel over de hot switch.
Oh ik wist niet dat zoiets bestaat. Maar ik zou het iets meer uit het vage trekken; plaatje erbij (ergens anders gehost, hier kan dit alleen via Tapatalk), etc.
Ik heb geen mobiele telefoon dus kan ik geen gebruik maken van Tapatalk.
Dan zijn er 3 opties:
1) Psychische teleportatie naar de 21ste eeuw. Scoor jezelf een mobiel. Zelfs m'n pa van 83 is gezwicht (en dat kostte heel veel moeite) dus dat kan jij ook. Je kan em ookgebruiken om naar het cafe te gaan dus alleen maar voordelen!
2) Vind een host die plaatjes voor jou host. Google Image host.
3) Doe het in text. Schrijf een aanzienlijk betere en helderdere post waarin je vertelt wat je wil, wat je al weet, waar je niet uitkomt en waarom niet. Bespaar niet in details, doe geen aannames dat iets "wel bekend" zou zijn, etc etc. Op dit moment is het amper te volgen.
„…were you born that stupid? Or did you have to study?“
— Robert A. Heinlein: Tunnel in the Sky
Ik ga naar een forum waar ik wel , bijlagen kan versturen.
Favorieten/bladwijzers