fuck
fuck
Handtekening wijzigen
Die LP met P90's is toch ook terugkerend bij jou hè ? had je dat niet al getackeld ?
Dat dacht ik ook dus.
Deze amateur huiskamerrockert moet toch zonder een p90 gitaar kennen
Nu weer ditte dus
The Doubt !!!!
Gruwelijke GAS voor een Tele, na inmiddels gruwelijke spijt dat ik een geweldige Tele inmiddels alweer een tijd geleden heb verkocht.
Tele-gas.....heb ik ook last van. Al een hele tijd.
Er is ook gewoon te veel keuze....
Ik heb zelf wel interesse om de FGN J-standard Iliad eens aan de tand te voelen.
Zit nog onder de prijs van de Fender Vintera's (die ik eigenlijk weer duur vind tov de Player series).
Ter inspiratie mijn FGN 🤗
Verstuurd vanaf mijn ANE-LX1 met Tapatalk
Te koop: Laney IRT Studio 15 inclusief voetpedaal en rack-ears. Alleen ophalen 325,-.
Flamed maple neck? Mooi hoor.
Ik weet niet of FGN die zuiver gelijkende tele's nog maakt, ik zie ze nooit.
Yup, flamed maple.
En nee, ze maken geen pure kopieën meer. Ze zijn ook een stuk groter gegroeid en ik heb geen idee wat dat met de productie en de kwaliteitscontrole heeft gedaan (worden ze eigenlijk nog in Japan gemaakt?). Ik heb naast de tele ook de enige lp kopie met de juiste cutaway die ik ooit gezien heb, alle anderen hebben zo'n esp gedrocht-bocht. Mijn exemplaren heb ik allebei bij tools 4 tones gehaald, schat dat ze minstens 10 jaar oud zijn..
Ik heb op beide gitaren de elementen vervangen en sindsdien speel ik nauwelijks op de rest.
Dit zijn ze met na aankoop met de originele pups.
Verstuurd vanaf mijn ANE-LX1 met Tapatalk
![]()
Laatst gewijzigd door Rinze; 20 september 2021 om 12:35
Te koop: Laney IRT Studio 15 inclusief voetpedaal en rack-ears. Alleen ophalen 325,-.
Favorieten/bladwijzers