Citaat Oorspronkelijk geplaatst door glennshred Bekijk bericht
Absoluut, is niks mis mee.. Mijn andere gitaar: een Solar van ola englund heeft ook een neck through body, was die nu bolt on of iets anders geweest, het maakte me toch niet veel uit. Het is wel mooi meegnomen en maakt wel verschil in de sustain en is inderdaad mooi om te zien.

Hoofdpunt bij deze nieuwe gitaar waren de body en de pick-ups.. ik ben een enorme Textures fan (al enkele jaren) en was op zoek naar een gitaar waar standaard dezelfde pups inzaten, ik vond de duncans in men solar al erg goed dus ik ga ééns wat videootjes bekijken wat verschil het maakt met andere, nou ze klinken veel opener en dat sprak me wel aan. Dat het niet de correcte volledige set is als bart, want die gebruikt een jazz in de neck maakt niet veel uit .. geluid en karakter komt uit de vingers.

Ik speel meestal qua stijlen van alles dooréén met weinig structuur, korte of langere songs leiden zowat een eigen leven. Maar daar ga ik wat verandering in brengen al zal het niet zo groot zijn haha.

Hey post gerust ééns een foto (of link) van die Indonesische SuperStrat-achtige gitaar. Wil ze wel ééns zien.
Deze dus:

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door alias Bekijk bericht
Poplar is trouwens geen hout van populier maar van tulpenboom, Magnolia, uwe GNedelen.
Je hebt helemaal gelijk. Ik nam het automatisch aan vanwege de naam. Populier(Pep-pel) is hier in de omgeving nogal bekend vanwege klompen en gemakkelijk omwaaien. Zo ongeveer de enige boom die je altijd om mag zagen.