Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pepe Bekijk bericht
Je schiet met hagel, er is natuurlijk geen specifiek antwoord voor ervaringen met "soortgelijke" tremolo's.
Je moet eerst kijken welk type bigsby je nodig hebt en of je een uitvoering die je zonder additioneel boren kan vinden. Bij Bigsby's is het juiste type vinden het halve werk.
De andere 50% is uitlijnen/boren.

Ik denk dat any bigsby in principe wel voldoet zolang je een veer hebt die goed werkt, de culprit zit bijna altijd in brug en kam.
Ik denk dat het boren wel mee valt hij wordt vast gezet net als de originele snarenhouder aan de onderkant met 2 of 3 schroeven zou het niet bevallen dan kan de oude er weer op en zullen de nieuwe schroefgaatjes wel grotendeels worden afgedekt.
op de kast zelf moet je hem denk ik niet schroeven want dat ga ik zeker niet doen.
het juiste type vinden is nog wel een dingetje en ik wil er op voorhand ook niet te veel aan uitgeven omdat ik niet weet of ik het echt ga gebruiken op de Strat gebruik ik de tremolo eigenlijk nooit of heel weinig het is dus meer voor de looks maar dan nog moet het functioneel zijn.